het gaat u allen goed...!!!!!!!

  • Hupie

    Mensen…., ik heb ‘t gehad met ’t prikbord…., ik kan me niet meer uiten zonder dat ik iemand kwets……, dat is niet echt wat ik wil, maar euhhhh…..ik kan dit gezever niet meer aan, ik ben ‘n “ BROOD ” fan , niet zozeer omdat ik ben zoals hij, maar meer omdat ik zo zou willen zijn……, ik doe m’n uiterste best, ik ben geen doorsnee Pappa, rock ‘ n roll, ’n beetje dollen met de maatschappij…..je kent dat wel…toch? Ik hoopte dat ik hier m'n mensen qua “ Brood ” tegen zou komen…..nix van dat al…….'n heleboel burgelijk gelul…, niet ?…dacht ‘t wel….kijk ff terug…ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, ga’k ook niet doen…zoals daar zijn; ‘n Marco…, ’n Rob…., 'n Jaap….en niet te vergeten ….Aldo, deze mensen zijn real….als “ Broodfan ” bedoel ik. De rest is alleen uit op aandacht voor zichzelf…..

    Dames en heren…..ik heb m'n uiterste best gedaan om dit prikbord levend te houden….mensen die ik gekwest heb, sorry….maar ik zal ' t zo wel bedoeld hebben!!!!!

    groeten,

    Huub

  • johan

    Wat een gelul allemaal Hupie van jou kant.

    Brood kun je niet zijn,ook al doe je nog zo je best.Je bent wie je bent.

    En ook Herman was niet altijd rock ‘n roll hij had ook zijn’“gewone”kanten heb ik xandra wel eens horen vertellen.

    En ook ik voel me een behoorlijke Broodfan ook al weet en heb ik niet zo veel als Rob, Jaap,Marco en Aldo en aandacht voor mezelf zoek ik al helemaal niet op dit prikbord.

    En waarmee heb jij dan dit prikbord levend gehouden?

    Veel nuttige info heb ik van jou ook nooit gehad.

    Groetjes Johan.

  • Wouter

    Hupie kom op, dit heb jij toch niet nodig man!!!

    Ennuh, jij kunt het je toch ook niet permitteren om spijt te hebben!!!

  • marita

    is óók grapjuh??

  • lou

    Dat is dus duidelijk geen geval van aandacht voor jezelf vragen zal ik maar zeggen….whatever…

  • lia en arie westerneng

    Hoy Hupie asseblieft niet wegblijve jij hoort bij de harde kern

    Grtsz Lia

  • agnes

    het ga je goed

    agnes

  • Sleepin' Bird

    Ach, Hupie heeft kennelijk zo zijn eigen ideeën over het “Broodgevoel”. Jammer dat hij slechts weinigen van het prikbord als echte fan betiteld, voel me zelf ook geen aandachttrekker maar een grote liefhebber van Herman's werk.

    Maar goed, ieder zijn keuze denk ik dan maar.

    Het beste Hupie.

    Franka

  • marita

    hee hubert,

    je hebt toch in de loop der tijden 484 berichtjes hier neergezet. dat is toch niet onverdienstelijk, ik zit nog maar aan een krappe 386!!

    je gaat het missen!! duurt twee weekjes, dan ben je der weer!!

    het is gewoon verslavend!! en die andere prikborden is ook niks, daar ken je ook niemand, dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen!!

    en we hebben het idd. al niet zoveel meer over de heer brood!! dat wordt er niet beter op als alle “echte mannelijke broodfans”ons ook nog eens gaan verlaten!!!

    drie jaar….. en over?!? kom op!!! en wat zou de wereld zijn zonder vrouwen?!? ook maar saai!!! je went er maar aan!!! macho's zijn er al genoeg!!!

    groetjes!!

    een vrouwelijke BROODfan!! ( en kwetsen, haha…echtnie )

  • jan

    Huub,

    Don"t Leave us…

    Juist lekker iemand die af en toe een beetje de boel wakker schopt

    Jan