Sleepin' Bird tattoo

  • Sleepin' Bird

    Jongens, niet omdat ik zonodig aandacht moet ofzo (hoor Hupie ;) ) maar ik MOET even kwijt dat Henk Shiffmacher morgenmiddag mijn zelf ontworpen Sleepin' Bird tattoeage op mijn rechterbovenarm gaat zetten! Ik ben er ongelooflijk blij mee en zal er uiteraard een mooie foto van op mijn website zetten.

    Sorry voor deze mega ego-trip jongens, zal het NOOIT meer doen…..

    Franka

  • marita

    ben benieuwd ! en dan door henk himself. leuk!

  • Sleepin' Bird

    Ben nu al nerveus!

    Doet het errug pijn mijnheer Schiffmacher…????

  • marita

    haha.. ik heb er niks van als ze tatoeeren, ga alleen wel als een kip zonder kop non-stop zitten kletsen ( net als dit sorrie hupie) en als ik weg ben weten ze al mijn geheimen..

  • Sleepin' Bird

    Hahaha, dat heb ik ook, gewoon over je zenuwen heen lullen, ben ik ook errug goed in! Bovendien denk ik na afloop altijd: “Heb ik me daar nou zo druk om gemaakt”?

    Franka

  • marita

    nou , klets ze dan morgen, en we zien het resultaat wel he.

    groeten marita

  • Sleepin' Bird

    Ik klets me helemaal gek denk ik, of ik val juist stil, je weet maar nooit…

    Je ziet het resultaat vanzelf op mijn site.

  • lia en arie westerneng

    Lieve Franka

    Sterkte goed ontspannen,ik maakte me ook zo druk,niet nodig dacht ik met Herman Brood op mijn rug een pure verwennerij ik ben benieuwd

    Grtsz Lia

  • agnes

    top

    maar word de tattoo wel door henk zelf gezet ???

    omdat hij meer met schilderen bezig is.

    groet agnes

  • Sleepin' Bird

    Ja hoor, echt waar. Ik heb hem zelf aan de telefoon gehad en morgen gaat hij hem bij me zetten. Ik kon het ook bijna niet geloven, maar John (mijn man) gaat foto's maken terwijl Henk bezig is, dus dan kan je het bewijs op mijn site zien.

    Grtz,

    Franka