Hupie achterna

  • Sleepin' Bird

    Ik heb er genoeg van dat iedereen elkaar op het prikbord zo vreselijk loopt af te zeiken. Het gaat vaak niet meer over Herman (en daar ben ik zelf ook af en toe debet aan) en dat was toch in eerste instantie de reden waarom mensen uberhaupt naar het prikbord kwamen.

    Ik hou er dus mee op, voor nieuwtjes kunnen jullie op mijn website terecht.

    Tot in de pruimentijd!

    Franka

  • Wouter

    Heee Franka, je bent me net voor!!!!

    Ik wilde een soortgelijk bericht plaatsen, dus ik sluit me maar bij je aan.

    Dit gaat echt nergens meer over helaas.

    Cia monkey's!!!

  • michel peen

    hello allemaal,

    blijkbaar mis ik wat.

    ik wist al dat er soms gekloot werd, en das toch best jammer.

    ik denk dat Herman dit niet echt had gewaardeerd…..

    Dit is een Prikbord om idd over Herman te “roddelen” en iedeeén uit te wisselen.

    En dan is het altijd wel jammer dat er een paar mensen zijn die het verkloten. erg jammer.

    hopelijk komen er tijden dat we respect voor elkaar hebben. want dat mis ik hier wel es…….

    maargoed, ik zal het voorbeeld effe in handen nemen….

    Beste Broodfans, ik heb mn site weer bijgewerkt met veel foto's van herman en een verslag wat ik deed voor het Blad EssensiE ( www.essensie.nl ) over Herma's herdenking.

    misschien leuk om te lezen….

    www.members.lycos.nl/hermanbroods

    Het beste….

    Michel Peen

    Herman 4-ever!!!!!!!!

  • lou

    hey jongens kom op nah, we staan toch boven dat gezeik?Of niet soms?

  • Gerrie

    Hi Franka,

    Kop op, je moet je niet door die anderen laten kisten.

    Je bent een BROOD-fan in hart en nieren en je hoort hier ook thuis,

    je laat regelmatig iets van je horen en bent aanwezig.

    Ik ben meestal wel op de site, maar ben het lezende type.

    Blijf ons wel op de hoogte houden hoor ! ! ! !

    Tot horens, oke

  • marita

    wel ja , achter hupie aan, dat doet ook maar he.

    tja, de pittige dingen die hier af en toe gezet worden, dat moet iedereen maar voor zichweten hoor. franka, dat je achter hupie aangaat kan ik nog wel vatten, maar dat je de teksten in één keer een probleem vindt, niet.

    ik ben het er wel mee eens dat er weinig herman meer in voorkomt. maar misschien is dat gewoon wat er gebeurd na een periode van 3 jaar.

    en misschien komt dat vanzelf weer terug. we zijn toch allemaal fan for life, niet dan.

    ik lees hier een stukje in de krant over “klassieke” elpees die opnieuw worden uitgebracht op vinyl. bijv. van Cuby en vande Earrings???? door ene harry jager van hunter records?? zou hij ook niet een Brood uit kunnen brengen??

    groetjes, marita

  • lou

    Ja van de Earring klopt jah ben ook een onwijze Earring fan, hoop dat t mag ;-) haha geintje hoor ik til niet zo zwaar aan de ‘'kritiek’' van anderen dus hoop dat de rest t ook niet doet dit prikbord is voor Herman Lovers en dat zijn we toch?De gene die dat niet zijn pik je er zo tussen uit en dat is gewoon sneu voor die mensen ze weten niet wat ze missen maar vinden het blijkbaar nodig om hier hun kritiek kenbaar te maken.Nou ze doen maar.Anyway die gozer zet geloof ik oude versies of zoiets op vinyl, kan geloof ik ook op aanvraag, voor geinteresseerde ik heb t adres wel ergens.Kan ook dat wat jij bedoelde Marita dat dat ergens anders weer van is hoor maar van de Earring weet ik dat t ook via dat adres kan.

  • Rob

    Op www.fonos.nl kan je bijna iedere lp van vroeger, die niet op cd verschenen is krijgen. Het is niet illigaal, want de rechten worden betaald.

    Het is niet goedkoop (22 euro) maar je hebt wel een cd met originele hoes.

    Dus ben je op zoek naar bv:

    The meteors (freddie Cavalli)

    Phoney and the hardcore (eric strack van i love you like i love myself)

    Urban heroes (Ad van der Ree)

    Plant (gerrit Veen)

    Hollander (Rudi Englebert en Otto Kooimans)

    The flying spyders (wally Langdon)

    Lademachers innersleeve (dany)

    Roberto Q & the boppers (david Hollestelle)

    En alle andere kinderen in de showbiz

  • marita

    yo rob, deze harry brengt de elpees op 180 grams vinyl uit.

    voor op de draaitafel, das juist ut leuke.

  • ezra

    franka,

    ik ben wel niet zo vaak meer op het bord.

    jammer dat je hem peert.

    keep in contact.

    ja ik ken mijn talen.

    BANAAN!!

    ezra