Kijken Kreng + BCD

  • lou

    Weet iemand eigenlijk hoe t staat met de film “Kijken Kreng”?Het was een tijdje hot topic overal maar hoor er nergens meer wat van, hoe zit t met de opnames enzo en de verwachte release?Ik vind trouwens dat we massaal naar Man At Work moeten bellen/mailen om BCD uit te krijgen….Denk dat we daar als BroodFans toch wel recht op hebben!

  • marita

    ja lou, ik heb wel es zitten surfen en kwam toen op nederlandsefilm.nl of iets, en daar stond dat de film werd uitgesteld om financiele redenen.

    er zijn er nog wel een paar , in elk geval één die ik ken (haha) die graag BCD op band willen hebben, en ik ben altijd voor een actie hoor.

    ernst low is trouwens ook met een ander project gestart stond op zijn site.

    hoiii, marita

  • Johan de Champs

    Vrienden,

    Gewoon helemaal GEEN film maken dat is het allerbeste…en weet je waarom? Omdat je NOOIT Herman neer kunt zetten zoals Herman was..NEVER!!!!…….Ik heb Ernst gezien tijden een optreden en het zal gerust een aardige gozer zijn maar ik blijf erbij dat NIEMAND Herman in een film kan naspelen.

    En trouwens ik vindt het ook NIET OK dat de film alleen maar zal gaat tot het USA avontuur en dat Xandra er helemaal niet in voor gaat komen terwijl dit degene is die Herman tot het laatste uur heeft verzorgd.

    Wordt daar door de heren zakkenvullers zo makkelijk aan voorbij gegaan?

    GREEEeeeeeeeeTzzzzzzzzzz Johan de Champs

  • lou

    Ja Johan op dat punt moet ik je gelijk geven, het is zeer zeker raar dat de film maar een gedeelte van zijn leven weergeeft en dan nog niet eens het belangrijkste gedeelte!In mijn ogen althans…en ik vind dat de mensen om hem heen er ook in voor moeten komen.Maar op het andere punt ben ik het niet helemaal met je eens, tuurlijk niemand kan Herman beter neerzetten dan Herman zelf, helemaal mee eens he was one of a kind, maar ja dat zal helaas niet meer gaan he…En dan vind ik Ernst toch echt geen beroerde ‘'second’', in ieder geval qua looks niet.En Herman verdiend de aandacht vind ik.Dus ja…

  • michel peen

    zeotten gewoon de beelden uitbrengen die zijn gemaakt met theatertour, op dat soort beelden wachten fans.

    of gewoon onbekende beelden…..

    dat is veel leuker dan zo'n vent die als herman verkleed gaat in een filmpje.

    we wachten maar af en hopen op iets leuks qua beelden en waar herman ECHT in voor komt….

    laterz

  • Johan de Champs

    Dat bedoel ik maar………goed gezegd Michel…

  • Marco

    Als het goed is en doorgaat zal IQ aan het eind van het jaar een dvd uit gaan brengen.

  • lou

    van BCD?

  • Marco

    Nee, van priveopnames die ze in de loop der jaren geschoten hebben, ik vermoed veel schildersessies etc.

  • lou

    is ook super natuurlijk!Thnx