Herman Brood in de VS

  • joyce feijen

    De VPRO is met spoed op zoek naar beeldmateriaal van Herman Brood in 1979 in de Verenigde Staten.

    Bv wie heeft dit materiaal op YouTube geplaatst en bezit nog een VHS http://www.youtube.com/watch?v=5bkn6FR75TY

  • L.

    Voor zover ik heb kunnen nagaan komt de bron uit Amerika zelf. De beste kwaliteit is dit you tube filmpje.

    Zoek ook al eeuwen naar een betere kwaliteit. Aankomst Brood uit Amerika staat als easter egg op de DVD Box.

    Er is relatief wel veel audio materiaal beschikbaar.

    Succes, Lars

  • Rob

    Veronica heeft ook wat uitgezonden toendertijd.

  • Marco

    Mail me maar voor audio of beeldmateriaal.

  • Marco

    hendrix_marco@hotmail.com

  • joyce feijen

    Maar Lars, het is nederlands ondertiteld….dus moet het wel een bron hier hebben.

  • L.

    Joyce,

    Is later voorzien van ondertiteling door Veronica.

    Degene die dit filmpje op You Tube heeft geplaatst heeft het van een Amerikaan gekregen. Daarna is het contact verbroken.

    Misschien nog in de kelders van Veronica te vinden.

    Groet, Lars

  • Ivar

    Volgens mij is het indertijd uitgezonden door de TROS in het programma rock planet of tros top 50 gepresenteerd door Lars Poppes. Herman is in 1988 ook in de VS geweest, nav een muziekfestival waar Nederlandse popmuziek in de VS werd gepromoot. In 1999/2000 werd op de officiele Herman Brood site gemeld dat hij weer in de VS was voor optredens en dat dit in Lolapalooza zou worden uitgezonden. Ik heb hier echter nooit iets van gezien. Ben benieuwd of iemand hier meer over weet.

  • Peter

    Ik heb de hele opname op vhs staan.