poster

  • monique

    Hallo

    Ik ben op zoek naar een foto van de poster die ooit bijgevoegd was in een lp

    Het is een foto van een kamer waarin herman achter de piano zit

    Weet iemand welke poster ik bedoel en heeft iemand hier een foto van?

    gr Monique

  • Kees van den Braak

    Ik denk niet dat er ooit een poster is bijgevoegd bij een lp van Herman Brood. Misschien wel los verschenen. Ik weet denk ik welke foto jij bedoeld. Herman zit met blote buik met 1 hand aan de piano en via een spiegel is hij op zijn rug te zien. Foto is gemaakt door Gerard Wessel ten tijde van Yada Yada 1988. Foto zit wel in het cd boekje. Ook staat de foto groot op bladzijde 100 en 101 van het boek Gerard Wessel fotografeert Herman Brood uit 1990. Ik hoop dat ik je op weg geholpen heb. Groetje Kees

  • monique

    Hallo

    Dank voor je reactie Hij zat bij mij echt in een lp Het is inderdaad de foto die je omschrijft Fijn dat ik nu weet waar ik het jan vinden Dank je wel

  • rob

    Leuk detail is dat je bretels ziet aan de ene kant maar aan de andere kant niet

  • Kees van den Braak

    Ja dat zo op de foto uit het boek van Gerard Wessel maar niet op de foto van cd boekje YadaYada. Details. Zullen we het weer over Herman Brood hebben? Groetje Kees

  • Maarten

    Dit boek heb ik op marktplaats staan.

    http://www.marktplaats.nl/a/boeken/muziek/m693812422-gerard-wessel-fotografeert-herman-brood.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr