Brood oplichter

  • michel

    hij laat zich idd zien,Ik weet zeker dat jacky, Gerard is.

    want na “jacky's ” bericht herkende ik meteen zijn manier van typen.en paar minuten later werd ik anoniem gebeld en had ik een bezoeker op mijn site uit de plaats waar gerard / de oplichter vandaan komt.

    vandaar was het meteen stil na mijn laatste bericht.

  • Kees van den Braak

    Ja hallo mag ik weer. Ik lach me een breuk om jullie gedoe. Ik heb een vraagje; misschien weet gerard hoe ik aan de opname kom van STILL BELIEVE bigband versie? Groetje Kees

  • michel

    heej Kees,

    zo lache is het niet hoor,

    kzou maar niet in zee gaan met hem.

    krijg je spijt van, net als ik..

    “op eigen risico”

  • Harald pander

    hallo kees staat op youtube heeft hooliway , geupload

    greetz…

  • Cynthia de Fries

    Hallo,

    ik wil ook even reageren. Ik heb weleens een een dvd bij hem besteld, maar heb ook nog steeds geen dvd ontvangen, ik wacht er nog steeds op. Ik had er 15 euro voor betaald voor unieke beelden, maar helaas, weg geld, dit was vorig jaar. Ik baal er wel van. Ik kan van het geld ook iets anders kunnen doen. Ik geloof deze michel wel. hij is niet de eerste.

    groetjes Cynthia.

  • Michel

    Heej Cynthia,

    klote dat je ook slachtoffer van hem bent geweest.

    zo komen er steeds meer bij wat niet in zijn voordeel werkt.

    dat soort oplichters moeten gestopt worden, maar dat komt wel goed.

  • Cynthia de Fries

    Hey

    Ik zat te zoeken op internet of er meer mensen door deze man waren opgelicht… en toen kwam ik op deze site. Ik had Gerard al een paar keer een mail gestuurd, maar die reageerde niet meer. Ik dacht dat hij misschien een andere mail had of zo. Maar nu wacht ik al een jaar, en blijkt het toch zo te zijn dat hij een oplichter is. Nou, ik was zowiezo al niet meer van plan om een dvd of iets te kopen bij hem, maar nu ik zie dat er meer mensen opgelicht zijn….. Jeetje hoor. Kan ik gewoon niet bij. Dat zo iemand Herman Brood gebruikt om geld te verdienen. Kan ik niet bij hoor.

    Groetjes Cynthia

  • Michel

    weer een wijze les.

    schandalig inderdaad dat iemand op die manier geld probeert te verdienen.

    Ik was te blij met zijn aanbod, maar ik zal nu wel drie keer nadenken…

    Hopelijk maakt hij niet meer slachtoffers..

    zeer onrespectvol naar herman toe. Dat mag geen “fan” noemen.!!!!

  • karin

    Hoi michel, ook ik ken deze! Ware gek is het! Get a job gerard and pay back! Wat een gek is het! Hoeveel heeft hij van jou geript Michel? Bij mij 50 euro, moest ik storten naar zijn rekening, ging om orginele cd's. Maar inderdaad, we moeten uitkijken voor die neppe broodfans!

  • michel

    Hoi Karin,

    weer 1 die slachtoffer van hem is geworden..

    er komen er steeds meer bij :o

    Het bedrag wat ik hem heb betaald staat in mijn verhaal hier..

    en dat hij niet ok is, dat was me al duidelijk.

    vandaar heb ik het verhaal over die ****** hier neergezet.

    Jammer dat er van die nap broodfans zijn, herman zou dat soort gasten haten die hem gebruiken om geld te verdienen..

    we zijn nog met hem bezig,

    update volgt later..