Boksen-Met-Sterren

• lou

Haha wat lees ik nou weer in een tijdschrift….Endemol wil een programma gaan uitbrengen waarbij bn'ers het tegen elkaar opnemen in de boksring.

Toch typisch dat onze Herreman dat idee al zo'n pak em beet 10 jaar geleden opperde.Als eerste volgens mij…

Ja people ik doe ontzettend mijn best dit prikbord levend te houden want t is wel erg quiet hier hoor ;-)

• marita

haha lou ja je hebt gelijk , het is stil, ik was er ook ff niet hoor, maar verder dan:

“ Ik denk weleens bij mezelf..”

kom ik ook niet… hoeveel dichtbundels heeft hermie eigenlijk gemaakt, ik zit hier met - kwartjes vallen, lief bloedbad, zoon van alle.. of zijn er nog meer?

:) marita

• lou

Volgens mij zijn dat ze wel, ja hij heeft er ook wel wat gemaakt met oplage van 1 stuk volgens mij haha… en je hebt Inderdaad Nee nog, verhalen/gedichten.

Onze Herman…T was me een kerel ;-)

• Marco...

Wat dacht je van Sjonge jonge, Bisz en Stil daar is ie en Pas op daar is ie, leuke teken/text combinaties, ook bestaan de volgende boekjes: Seriepedo (Adulto) en Hak um om, beide door Herman zelf gemaakt in een kleine oplage (10 geloof ik).

Deze laatste 2 wil ik een goede prijs voor betalen mocht je ze ooit tegenkomen!

• lou

haha ja ik ook wel…kleine kans echter denk ik, dat zijn zulke kleine oplages dat daar erg moeilijk aan te komen is.

• marita

ow ja marco, sjonge jonge heb ik , maar de andere boekies niet, hou me ook aanbevolen…dat drijft de prijs lekker op…