Diefstal Herman Brood schilderijen

• AVU Amadeus Art Galerie

DIEFSTAL HERMAN BROOD SCHILDERIJEN

Kunstroof in AVU Amadeus Art Galerie Amersfoort

Afgelopen nacht is er in de AVU Amadeus Art Galerie te Amersfoort ingebroken. Er zijn 9 kunstwerken van Herman Brood ter waarde van ruim ? 32.000,= gestolen. De verkoopexpositie van Herman Brood, die loopt tot 31 augustus a.s., blijft voor iedereen te bezichtigen. Er zijn nog steeds meer dan voldoende interessante werken aanwezig.

Gedurende de maand september organiseert AVU Amadeus Art Galerie een expositie rond de legendarische kunstenaar Corneille. Er zullen diverse kunstwerken te zien en te koop zijn in de galerie aan het Prinses Julianaplein 66 in Amersfoort.

AVU Amadeus Art Galerie

Prinses Julianaplein 66

3817 CS Amersfoort

website: www.amadeusart.nl

email: amadeus-art@home.nl

Openingstijden:

Maandag: 13.00-18.00 uur

Dinsdag, woensdag en vrijdag: 09.00-18.00 uur

Donderdag: 09.00- 21.00 uur

Zaterdag: 09.00-17.00 uur

• Johan de Champs

He he he………..Herman zou vereerd zijn met deze moeite die men neemt om een schilderij van hem te bemachtigen…………klom hij ook niet eens langs regenpijpen om ‘spullen’ te verkrijgen?……smile………..

Totale waarde 32000,-? dat is wat de geldkloppers er voor vragen ja…..

groetjes………….Johan

• Marco...

32.000 helemaal niet veel hoor!

Voor dat geld is er wel eens één doek van Herman van eigenaar verwisseld!

• lou

voor 9 doeken is het idd eigenlijk best weinig

• @ldo

Achhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!

publiciteitsstunt ?????????

@ldo

• Johan de Champs

Anders hangen jullie maar op de lege plekken wat schilderijen op van mij en Franka………….hahahaah

www.airbrushpainting.nl

• johan

Ook in Gilze-Rijen ( N.B ) 2 schilderijen gestolen las ik de krant,waarde was nog onbekend.

Zou je maar gebeuren,van je zuur verdiende spaarcentjes een leuke BROOD gekocht en effe daarna, foetsie.

Groetjes Johan.

• Perry

ja goede verzekering hebben he?maar vooral de emotionele waarde, en daarbij heb ik het mooiste Herman Brood-schilderij die die ooit gemaakt heeft!!

• Perry

zitten denk ik ook een aantal zeefdrukken bij denk ik, en ja wat doe zo'n zeefdruk tegenwoordig nou? 1000 inclusief dikke lijst toch?