Bart chabot

• Bert

En wie zit er bij de formule 1 in de studio

bovenstaande vriend en schrijver Bart Chabot haha,

leuk hee,weer is wat anders !!

Kijke….

Grtn Bert,

• michel peen

hij was aardig op dreef he…. lol

• Robert

Toch blijft het jammer dat Bart geen tijd heeft voor het Message Board op zijn eigen site, maar wel hiervoor!!!!

Robert

• lou

Ja zonde, het is een kleine moeite om eens in de zoveel tijd even vragen te beantwoorden lijkt me, maar de site is al van het net gehaald weet niet of het tijdelijk is of niet maar zolang er geen update en reacties van Bart komen is dat ook maar het beste.Ik geloof echt wel dat Bart het druk zal hebben maar voor zoiets moet je gewoon regelmatig tijd vrij maken.Het zijn tenslotte wel de mensen die zijn boeken kopen (ik althans) en dan toch de moeite waard om aandacht aan te besteden.

• michel peen

volgens mij kan Bart best snel typen, dus was dan HET probleem zou je haast gaan denken…

aandachtsvrees zal het iniedergeval niet zijn….

• lou

inderdaad michel, hij zal wel net zo snel typen als dat ie praat haha, dus tja dan kan ie t in een kwartiertje bij houden, toch?LOL

• michel peen

tsja,

of hij is juist vaker weg omdat ie nu zijn rijbewijs heeft….

we zullen het wel horen, als zijn site af is (verbouwing :-0 )

hopelijk draagt hij ook iets bij aan zijn site

• lou

Maar dan moet ie niet zo snel rijden als dat ie praat, want daar krijg je dan weer ongelukken van weetjewel….God wat gaat t toch weer heerlijk nergens over…

• michel peen

tsja, dat zou ook weer lullig zijn, maar STEL Dat ie een ongeluk krijgt, DAN heeft ie wel weer wat tijd over voor de site…. hmmm

• agnes

zeg gaan jullie even lekker.

gr agnes