Bart chabot

• lou

ja tis wel een beetje een Lada man he…maar met zoveel kids kan t ook een MPV zijn..hij moet ze toch kwijt he en dan moet ie ook nog s achterstevoren-ondersteboven-binnenstebuiten en dubbelgevouwen in z'n auto zitten.Dan is extra beenruimte toch ook handig denk ik

• michel peen

in de achter bak van die Lada is het ook te doen, kinderen passen er wel in. als zei het erfen van Bart dat ze ook achterstevoren-ondersteboven-binnenstebuiten en dubbelgevouwen kunnen …… no problem…

en daar komt bij dat Lada niet zo veel geld kost, kan ie vrije dagen kopen om ons op de site (ZIJN site) te woord te staan. beetje creatievetijd , of hoe je dat ok mag schrijven, ben nu niet zo creatief…., ben wel in middels begonnen om achterstevoren-ondersteboven-binnenstebuiten en dubbelgevouwen te zitten. vind wel gaaf om een eigen schap van bart te hebben. gelijk goed voor mn …. ahum….. lijf, zodat mn vriendin nu es EINDELIJK gaat zeggen : michel, wat heb je toch een goddelijk lijf, van wie heb je dat? hahahahahahahahahahahahaha

• lou

Zodat jij kan zeggen dat, mijn schat heb ik van Bart!Dus dat ze met z'n alle ondersteboven-achterstevoren-binnenstebuiten-dubbelgevouwen in de Lada zitten?Zoiets is op lange afstanden denk ik wel effectief, voor de korte tochtjes door Haagje lijkt me iet wat on praktisch.Dan is het wel een aangepaste Lada, een BartLada TDI want ja dat stuur zit dan natuurlijk ook ondersteboven-binnenstebuiten-achterstevoren en dubbelgevouwen.

• michel peen

we zijn er dus uit inmiddels hoe Bart achter het stuur zit……., goh, dat ze em in het F1 programma hebben gevraagd.. haha

ondersteboven-achterstevoren-binnenstebuiten-dubbelgevouwen in de lada, met de kinderen in de kofferbak. wat zou Herman jaloers geweest zijn.

• lou

Dat is een ding wat zeker is.En zo valt alles op z'n plaats.En kan ik met een gerust hart gaan slapen want ik moet morgen weer vroeg in de collegebanken zitten.Misschien wel binnenstebuiten-ondersteboven-achterstevoren en dubbelgevouwen…om lekker verder te slapen.

• michel peen

The must go on

truste..

o @!#$ o snee voor je dat je naar school moet…

• lou

ja truste…enne valt wel mee hoor, het studentenleven bevalt me wel

• ezra

met zijn hoofd in het dashboard kastje.

ezra

• ezra

neemt gij een blow

ik hou het bij een bruistabletje voor de kies ontsteking.

ezra

• ezra

ik gok op een kever uit het jaar 0

ezra