Spoed: Waar is 'Saterdaynight Live!' te krijgen?

• Corné Bastiaansen

Wie weet waar de CD ‘Saturdaynight Live!’ uit 1992 te krijgen is? Ik zoek deze

CD als kado voor een vriend/collega die zaterdag 4 september a.s. naar Ierland gaat emigreren.

Wie kan mij met spoed helpen?

Is deze plaat alleen als CD uitgegeven of ook op vinyl? Vinyl heeft nl. zijn voorkeur…

Bij voorbaat dank!

Corné

• jaap

CD is met spoed niet te krijgen, dat wordt even zoeken. Heb wel eens gehoord dat hij op vinyl is uitgebracht, maar daar geloof ik niks van. Nog nooit gezien en ik zoek toch echt heeeeeel goed….

Succes!

Jaap

• folkert

Cd is wel te branden. No Problem.

Als je wilt????

• Corné Bastiaansen

Prima alternatief! Kun je me dit voor zaterdag nog sturen? Hoe regelen we dit verder?

Stuur me een mail op mijn adres bassie.wonders@xs4all.nl zodat ik je mijn huisadres kan geven en je het geld over kan maken. Zeg me wat het kost en waar ik het naar over moet maken.

Alvast bedankt voor een supersnelle bestelling!

Corné

• Perry

als je msn hebt, kan ik ze ook naar je toesturen, gaat nog sneller, moet je hem alleen nog even zelf branden

• John

Jaap, volgens mij is Saturday Night Live wel op vinyl verschenen. Weet het alleen niet 100 procent zekers. Ik heb een vage herinnering dat ik hem in 92 wel gezien heb, maar niet gekocht om dat ik toen helaas helemaal in CD was.

• Corné Bastiaansen

In welk formaat is dat dan (MP3) en is dat wel efficient?

Over hoeveel data praten we dan ongeveer en hoelang gaat zo'n transport duren?

Mijn nichtje van 13 heeft nl. mijn pc met MSN bevuild maar dit nu wel eens handig uitkomen. Ik heb geen benul hoe MSN werkt (zeker niet m.b.t. data transport) maar ik kan mijn nichtje er eens bijroepen vanavond (thuis).

Kunnen we iets afspreken (tijd, electronische adressen)?

groeten,

Corné

• Perry

ik ben vanavond online met mijn msn-adres, voeg me maar toe ome_perry@hotmail.com, weet niet hoe jouw internetverbinding is maar duurt wel eventjes. heb je het programmatje winrar? dan pak ik het eventjes in en kan ik het in 1 keer naar je toeverzenden, of wil je nummer voor nummer, u roept wij zenden. tot vanavond!

• Corné Bastiaansen

Perry,

Ik heb een ADSL verbinding (2.2Mb/s) en heb ook winrar. Pak dus maar in.

tot straks!

Corné

• Corné Bastiaansen

Ik heb nu ook msn en die is: corne_bastiaansen@msn.com