Broodfilm

• Perry

ik was van het weekend bij Berend van Coach en die begon te vertellen over een film over herman, hij noemde tygo gerbrandts als Herman Brood, haar eraf en gaan. schijnt nogal wat euro's te kosten. het atelier boven dante wordt zelfs zo goed als leeggehaald om daar dus ook nog het een en ander op te nemen. vertel vertel, wie weet er meer van? hij liet ook nog ontglippen dat het over idd de amerikaanse periode ging maar ook tot en met 1985, dus zijn begin van zijn schilder periode! wie er meer van weet mag zijn zegje doen, kom maar op met die info

• lou

Tygo gernand dan, of zit ik er naast?

• @ldo

Wat ik hoorde, is dat hij de rol van Koos gaat spelen.

Ernst die van Herman.

De film wordt geloof ik geproduceerd door de man

die COSTA ook heeft gedaan.

Maar misschien zijn er nieuwe ontwikkelingen ???

Weet ik dus niet.

Gr. Aldo

• folkert

Ik dacht ook dat Ernst in de film ging spelen want hij ging zelfs nog geestelijke toestemming vragen aan Xandra en Lola. We hebben hem zelfs al Murai voor zijn haar gegeven.

Berend is toch Bé Kruize? Aldo, hoe weet jij dat die Tycho de rol van Koos gaat spelen? Lijkt toch totaal niet?

Dan moet DB maar met Tycho optreden als is. Ik ben wel fan van Ernst trouwens.

• lou

nee dat lijkt inderdaad voor geen meter op mekaar!Merkwaardige keus..Ben benieuwd

• Dick ( theboss)

Ik gun Tygo elke rol die er te vinden is maar hoop

toch wel dat Ernst de hoofdrol krijgt, das ech net Herman !!!!!!!!!

Gr. Dick