2005

• marita

de kalender voor 2005 van herman , is leuk, met allemaal tekeningen uit de 80-ger jaren, vrolijke tekeningen.

met als opschrift: hij zegt het zelf: ‘ i am my Gig ’.

• Perry

ik vind het de slechtste kalender ooit!!! als het goed is komt er een van mijn schilderijen op die van 2006!

• Spitsz

Deze kalender zal heus prachtig zijn en mijn oog en interesse zouden er in een winkel ook direct op vallen. Alleen sta ik meestal versteld van de prijs die het artikel draagt.

En direkt sta ik in tweestrijd om het nou wel of niet te kopen.

Vaak gaat de deal niet door omdat het commercieel is en dus niet puur.

Terwijl ik dit schrijf flitst het door mijn hoofd, dat het interessant kan zijn om alle materiele dingen die wij eens van Herman, of via via gekregen hebben , te noteren.

Zo ben ik zijn handdoek na een optreden in zwolle - eind 80 begin 90- rijk,

als wel een gebruikte spuit en theelepel (spuit uit de prullebak en theelepel gejat)

en een T-shirt, wit hemdmodel waar Herman met viltstift “ Cool Jerk ” op had geschreven !

Gottogottogottogottogod

• Sleepin' Bird

Helaas duur, maar wel de moeite van het kopen waard vind ik zelf. Smaken verschillen natuurlijk.

• pablo

en als je wacht tot half januari dan ligt ie overal voor de helf van de prijs of minder!!

• Gerrie

Aanschaf prijs is misschien een beetje duur maar je hebt wel elke maand een andere brood aan je muur hangen, en als je de kalenders bewaard meer leuke dingen van herman, mits de kalender niet mooi is natuurlijk