Tourposters

• Robert

He lui,

In het foto overzicht van Brood4all wil ik een zo compleet mogelijk overzicht maken van tourposters. Heb er net weer een paar van Huub gekregen en erop gezet. Hebben jullie misschien nog foto's ??? Zoja, mail ze me dan. Ook heb ik een paar foto's van muurschilderingen in Amsterdam op een site gevonden en met dank aan de maker, Yiri T., geplaatst op de site.

Hoor van jullie!!!!!!!!!!!!!

http://www.brood4all.nl

Groet,

Robert

• marita

yo robert, goed he dat ik yiri had gevonden, zie ‘ wie ’ hieronder ?!?

never mind, de muurschilderingen zijn de ene 100% niet en de andere denk ik niet 100% van herman?

greetzzzzzzzzzzz

• Robert

Alles wat verwijst naar Herman is de moeite waard!! Naast de maker natuurlijk ook Marita bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dankzij haar speurtocht ben ik tenslotte ook op de site gekomen. Was ik even vergeten!!! Dom he??????

Greetz,

Robert

• marita

hmmmmmmmmmmm…………… weet je wat leuk zou zijn, als je de plaatjes op jouw site aanklikt en dat ze dat groot worden. sommigen zie je niet duidelijk wat het voorstelt, dacht ik nog…….

iets anders……wij gingen naar the jim morrison blues experience……….rare gewaarwording…….echt die sound, echt die stem…bijzonder hoor…