Only the good die young.......

• Johan de Champs USA

Hallo vrienden ,

Ik zit op dit moment in de USA North Carolina en ik hoorde vandaag 2 x het nummer ‘ Only the Good Die Young’ van Billie Joel op de radio.Ik moest meteen aan Herman denken.

Ik heb thuis de uitvoering van Herman. Maar ik zou hem nu zo graag hier ook willen horen in this lonely hotel room….

Zou iemand (Addo of Rob ..misschien…. ) deze naar mij kunnen mailen?

En is het nummer origineel wel van Billie Joel?……..

Groetjes en hopelijk lukt het……..

• Rob

Only the good die young, dat is een ding wat zeker is.

Maar Johan ik zou niet weten,hoe ik dit nummer moet rippen van cd en naar je toe moet sturen. Ik ben niet zo technisch op computer gebied.

Aldo daarintegen???????? Dat weet ik dan weer niet.

Billy Joel, is inderdaad verantwoordelijk voor dit meesterlijke nummer.

Herman had een neus voor het uitPIKKEN van nummers.

Fijne tijd daar in the USA.

Mocht je nog Herman op lp vinden?!? Meenemen hoor!!!!!

• Lou

Ken wel We All Die Young van Steel Dragon geloof ik, maar das weer een ander nummer.Waar ik overigens niet bijster veel aan vind maar dit terzijde…Johan, njoy the US of A!

• Johan de Champs USA

Thanks.ik zit niet in de grote stad……….wel saloons hier……..hehehe maar die kennen Herman niet…….maar mocht ik een lp shop zien en ik vindt nog wat van Herman dan koop ik het zeker………..groetjes Johan

• Johan de Champs USA

Kees fijne gozer……….welkom op dit forum……….ik hoop dat je nog een hoop nieuws te melden hebt.

Nogmaals welkom je zult een ware aanwinst zijn hier hopelijk komen er nog meer vakbroeders bij.

Groetjes Johan