herman

• xandra

Beste Kees, misschien moet je je eigen leven lekker leiden en mijn kinderen en mij niet zo kwetsen. Herman was geen stuk vuil. Laat iedereen in z'n eigen waarden, lijkt me beter, er is al genoeg ellende in de wereld, laten we elkaar niet zo uitschelden. Groet Xandra Brood.

• Bert

Het is niet alleen Kees Xandra

ook ene Jolanda werkt eraan mee

en nog ene Chris van Wilgenburg,,

Die Jolanda heb ik al nagetrokken en

ik vind dat ze zulke gasten van internet

moeten weren,door mailtje naar provider??

Suk6 en hou je taai..

Grtn Bert.

• Johan de Champs USA

Xan,

laat ze lekker doodvallen ……..

greetz Johan vanuit de USA…..

• arie en lia westerneng

Lieve Xandra en kinderen ik sluit me erg bij jou en Johan enz.aan ze vallen iedereen lastig

Ik hoop erg dat ze worden geweigerd,Herman blijft altijd uniek,en erg lief ze moeten er van afblijven we komen er wel uit

Grtsz en veel liefs Lia

• Sleepin' Bird

Lieve Xandra en kids,

Ook mijn mailbox wordt bestookt door Kees en zijn “aanhangers”. Ergens is het natuurlijk gewoon dieptriest dat iemand zo weinig zinvolle dingen heeft te doen in het leven dat hij mensen die hij totaal niet heeft gekend op deze manier moet gaan beledigen.

Laten we hopen dat het nu is afgelopen met dit gelazer en dat het prikbord weer gewoon kan worden gebruikt waarvoor het opgezet is namelijk wetenswaardigheden uitwisselen over Herman.

Bevalt het nieuwe huis trouwens?

Groetjes,

Franka

• ML

Die Kees moet zich wel erg vervelen om zulke dingen over een ander te zeggen laat hem eerst maar eens naar zich zelf kijken, hij zal wel een minderwaardigheidscomplex hebben ofzo

ZIELIG TYPE BAAH

• Johan de Champs

vrienden,

block hem dan in je outlook of in hotmail……….

greetZ

• michel peen

het is een baby in een groot lijf….. of iemand die in de pubertijd is blijven hangen………..

Kick Kees, kick ass and take care

Alkmaar beter dan A'dam Xandra?

Groetjes, Michel