Hee Patz, Marita en Lou !

• Marc

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren! Super!

Ik wil een mailing-list maken, zodat ik jullie en andere Broodfans kan laten weten wanneer er iets bijzonders gaat gebeuren. Hebben jullie een aantal namen (e-mail adressen) voor me die ik dan op deze mailing-list kan zetten?

Misschien hebben jullie (of anderen die dit bericht lezen) nog andere ideeen?

Ik ben benieuwd!

Dank je wel!

Marc

• Marc

O ja, bijna vergeten

Voor diegene die niet weten waar dit bericht over gaat: check de videoclip op

www.XXLive.nl

Waar en wanneer speelt deze tribute band?

* zaterdagavond 25 september, hotel/cafe Van der Geest in Noordwijkerhout;

* zaterdagavond 2 oktober, podium voor Huis de Bijlen (nabij Morspoort) in Leiden Tijdens de feestweek.

C-Joe ?

• marita

ik heb geen mailinglist en weet de wegen voor reclame ook niet, maar wil je wel veel succes wensen met jullie optredens ! misschien komen we nog wel ff kijken in n'hout , groetjes

• Lou

Hmm…gezien t gezeik wat mensen van onze religieuze medemensen krijgen via mail voel ik er weinig voor mn mailadres hier neer te zetten maar ik stuur jou wel een mailtje - als je mailadres bij je berichtje staat, heb nog nie gekeken - en wat betreft andere adressen sluit ik me bij marita aan, ik heb ook geen mailinglist of zoiets dus misschien moeten geintresseerde ook maar gewoon even een mailtje naar je sturen dan??

Ik wil graag op de hoogte gehouden worden, maar wel balen dat dat soort dingen altijd -voor mij- zo ver weg zijn…

• Marc

23 december zijn we in Helden (Limburg? , ik weet niet meer hoe die toko heet).

Is dat meer in de buurt?

• Marco

Helden?, now you're talkin'!!!

• Marc

Ja, Helden. In cafe Verlaek, Kesselseweg 2.

C-Joe?