andre

• folkert

Hoor net dat Andre Hazes overleden is. Triest. Moet denken aan de rock and roll nummers die hij met Herman heeft gezongen.

Ook andre was een echte rock and roller onder het motto: everything that makes you feel good, is good

• Rob

Het inderdaad triest, dat hij er niet meer is.

Alhoewel ik niets met zijn muziek heb, weet ik wel dat hij real was.

Tuurlijk denk je terug aan 1983 bij het gebaar voor amnesty met Herman.

Tuurlijk heb ik ook de cd dit is wat ik wil met mmv Herman. (en de single “ik ben een gokker”) Zoals ik al zei, ik heb niets met zijn muziek en Kwa Blues en RnR had hij de timing van een aardappel. Maar hij deed het wel met zijn hart.

Dat stopte ermee vanochtend.

Heel erg voor zijn familie en al zijn fans.

Respekt voor André

• marita

ja joh… toch wel heftig weer…

hazes was voor een flinke meezingpartij altijd wel goed ja…

en hij koos voor een rock'nroll leven….

another star in heaven….

• Sleepin' Bird

Precies, lekker meebrullen of janken bij “De Vlieger” en ik luister ook graag naar “De Fles” in duet met ons aller Herman.

Het is zonde dat die Fles hem uiteindelijk heeft genekt (tenminste, dat denk ik).

Voor Rachel en de kids is het natuurlijk heel verdrietig allemaal maar ik hoop dat André daar boven weer wat mooie dueten zal gaan zingen ofzo.

Lekker “Vliegeren” André, het ga je goed jongen!

Franka

• Hupie

goeie reis jongen………..

• Perry

hey, krijgen we hier geen rare berichten over andré?? had hij geen voorbeeldfunctie hahaha, of wordt er nu een ander gaztenboek gebombadeerd? lol

• agnes

nou andre een goede reis

en voor de familie heel veel sterkte.

• Hupie

Om bij Jules te blijven, Herman heeft al kwartier voor je gemaakt………doe 'm de groeten van ons !Hupie schreef:

>

> goeie reis jongen………..

• Lou

Nou…wat een lol zeg…Ik had ook niet veel met zijn muziek, maar ondanks dat is het onwijs triest.

• arie en lia westerneng

Andre Hazes erg jong, paste ook goed bij Herman zoals de fles'ze maakten ook een mooie LP

Andre ik stuur een briefje aan Herman Brood op me vlieger die hoog aan de hemel is

Het beste aan Rachel enz.

Grtsz Lia