Cha-Cha

• Fred

Leuk om cha-cha weer eens te zien, op het filmfestival in Utrecht. Jammer dat er

weinig “die hard” fans waren….vooral het optreden van de Wild Romance was geweldig, en “ouderwets”.

Hadden jullie allemaal een verjaardag?

• Wouter

Live fast, die young!!!!!!!

• Hupie

Heeeeeej..die Wouter…..Ik voel me nu niet meer zo alleen hier op dit @!#$ prikbord, thanks….please to meet you, hope you guess my name!!!!!

• michel peen

hallo Hupie, IK ben er ook nog….

lol

(of je daar blij mee mot zijn … :-( )

• jaap

Was Herbert Curiel er nog? En welke Wild Romance hebben we het over? Filmisch of echt?

Chroedt,

Jaap

• jerry

cha-cha was zeker gaaf ,vooral de after party met Gus en David .was weer ouderwets gezellig.

• Fred

He He , eindelijk een ECHTE Brood -fan , jij was er dus wel , Jerry? Was gaaf he?

Fred.

• Sleepin' Bird

Ho ho, daar gaan we weer. Je bent dus geen ECHTE Brood-fan als je niet bij Cha Cha was????? grrrrrrrrrrr, pas op hoor, moet ik boos worden!!! ;)

Franka

• Christel

Ik ben benieuwd wie er naast Gus en David de andere leden van de Romance waren, die avond.Ik heb al gehoord van iemand dat Ivo er was maar iemand anders vertelde weer dat Rudi er was. Misschien kan Jerry of Fred hier een antwoord op geven want jullie zijn immers geweest.

groetjes, Christel