5 november, tribute in spe?

• .Forza.Fr3ddy.

ik heb mijn slaapplekje al weer geboekt in Amsterdam.

echter alles staat 5november nog in het teken van de Amerikaanse presidentsverkiezingen in Amsterdam.

Iemand nog een tip waar s.avonds wat te beleven valt?

(nee geen blof in paradiso, en nee ook niet tussen de Amerikanen in de Melkweg).

Ergens wat te doen in het centrum?

• marita

where have yóu been????????????

the tribute to herman, “ xxlive”" in n'hout, was helemaal top, lekker , en echt,

jack en patz, ik heb er nog één op genomen thuis.. en marc, hij is al ingelijst…

marco, echt naar toegaan in limburg….., en mijn dochter heeft lekker uitgeslapen, terwijl ik 5 partijen tennis erop heb zitten nu en 2 dagen ga bijkomen….

love, marita

• Patz

Jaaaaaaaaaa..was tegek!

Voor wie niet geweest zijn: heel wat gemist!!

• Hupie

Haaaa..die Forza, welkom back.

Jongen…je hebt 't langer volgehouden dan ik, knap, of euh…had je andere redenen, niet dat dat mij ene moer aangaat, maar nogmaals welkom back !!!!.Forza.Fr3ddy. schreef:

>

> ik heb mijn slaapplekje al weer geboekt in Amsterdam.

> echter alles staat 5november nog in het teken van de

> Amerikaanse presidentsverkiezingen in Amsterdam.

> Iemand nog een tip waar s.avonds wat te beleven valt?

> (nee geen blof in paradiso, en nee ook niet tussen de

> Amerikanen in de Melkweg).

> Ergens wat te doen in het centrum?

• Hupie

Marita……!

Lieve schat…..jammer dat jij de laatste 25 jaar van Herman gemist hebt!!!!!!!!!!

• marita

?????????????????????????????????????????????????????????????????????

ow……………okee…………………………hupie…………………………………………………fijn dat JIJ ook weer terug bent………………………………………….

• Hupie

Dank je schat ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 'n kwestie van volhouden ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Hupie

Who the @!#$……?

• Patz

Je kan ook GEWOON vragen wie of ik ben..

• Patz

Jack & Ik 40jaar ervaring met Brood….duzzz