Brood en Spigt...

• Marco

Op www.frederiquespigt.nl is al een voorproefje te horen van het posthuum ophenomen Brood/Spigt duet “She came to win”, ook is de songtext te lezen!

• Marita

“Wild mothers got to pay the price….”

Mooie site heeft ze. Weet jij dan hoe dit nummer is opgenomen? Was ze al eerder met Herman , of is het over elkaar gezet?

Groetjez..

• Marco

Ik denk dat het een bestaande outtake is waarvan delen van Hermans zang weggelaten zijn en door Frederique zijn ingevuld.

• Marita

Hmmm….een outtake….hij zingt zo breekbaar…..kan zij daar zo maar mee aan het prutsen dan..?? Wat is eigenlijk een outtake?

• Marco

Ik vermoed dat het een outtake (leftover) van een of andere studio sessie is, de piano is zo te horen ook door Herman bespeeld.

Waarom zou Frederique daar niets mee mogen doen?

Ik ga er van uit dat ze er qua rechten wel uit zijn gekomen.

• @ldo

Achhhhhhh !!!!

Super goed om Herman, zo weer te horen !!!

Kippenvel !!

He was THE ONE !!!

Lijkt me duidelijk !

Gr. Aldo

• Marita

Ja .Dat zal ook wel ja.

Ik vind het gewoon helemaal niks als ze met zo'n mooi stukje aan de haal gaan.

Dat gaat toch ook gewoon over geld verdienen, net als XXL werd verweten, terwijl die gewoon coverband zijn.

Groetjes, Marita

• Hupie

Mooie stukjes in de kast laten liggen is nog meer zonde. Wat is er eigenlijk mis met geld verdienen ????????

• Marita

Heej… ook weer wakker Huuppie ??

• jan

Klinkt erg mooi die gaan we zeker halen….en niet alleen dat voor nummer met Herman de rest mag er ook zijn.

Jan