Theo..

• Marita

Nou……..ik vind het giga-klote van Theo, openhartig en vrij was hij, vrij vooral, remember dat intervieuw met Herman toen ie zo ziekjes was……….

Waar moet dat heen met dit land…….. RIP Theo.

• agnes

ja inderdaad waar moet dat heen.

hopelijk mag je daar boven wel je mening hebben.{of vrij zijn}

theo een goede reis

• Sleepin' Bird

Het is toch te idioot voor woorden dat er weer iemand is afgeknald omdat hij een afwijkende mening had?????

Wat een kloteland is dit toch!!!

• ezra

vrijheid van menings uiting schijnt niet meer te mogen

schande deze daad

ezra

• Rob

Belachelijk dat je wordt doodgeschoten (waarschijnlijk) om een mening.

Ik had Theo altijd hoog staan, wat interviewkwaliteiten betreft, alhoewel hij Herman in het laatste interview met hem,letterlijk en figuurlijk in zijn hemd heeft gezet.

Theo had een mening die ik niet deelde, maar Moord gaat nergens over

• Hupie

Respect aan een ieder die voor z'n eigen mening uit durft te komen!!! Theo heeft dit aan zien komen maar wilde zich niet terugtrekken of laten beschermen. We leven in 'n land van uitersten, we gaan het verkopen of ruilen van sigarenbandjes aan bandjes leggen!!! Waarom maken we ons zo druk om die onbenullige pietlul dingen? Wel hierom, de dingen die een echt gevaar vormen voor de samenleving groeien ons boven het hoofd. Conclusie : De samenleving is verrot. Theo…goeie reis.

• arie en lia westerneng

Wat een klote land hier, je mag niks zeggen,herrinner me ook het gesprek met Herman

Ik heb hem meegemaakt hij heeft een klein hartje,erg voor zijn zoon. Theo goede reis woorden schieten te kort

grtn Arie en Lia

• .Forza.Fr3ddy.

in dit prachtige land, want dat hebben wij,

mag je nog vrijelijk rondlopen,

je mening laten horen al heel lang niet meer.

911 dagen na Pim

en alweer heel wat daagjes meer na Herman,

is er alweer iemand die niet zweeg,

het vrijelijk rondlopen ontnomen.

RIP THEO

Nabestaanden heel veel sterkte

Freddy