Nu ook theo, vrijheid blijheid?

• michel peen

Theo nu ook,

ik was me de tering geschrokken dat DIT hier in Nederland gebeurd…

Omdat je je bek open doet en de feiten verteld word je gewoon neergeschoten.

Welke mongoop doet dat?

Van mij mag Nederland schoongeveegd worden qua allerlij culturen/groeperingen,dan zullen de problemen verminderen denk ik

Zoals sommigge mensen het al zeiden, ga het nu ook zeggen: @!#$ marokaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en de politiek? die houden hun ogen dicht, terwijl ze natuurlijk af weten van dit probleem in deze gefuckte Nederland.

Ben ik Boos? JA!! en terecht omdat:

Nederland gaat naar de klote!

en als de politiek doorgaat zoals nu kunnen we veel meer verwachten op deze miselijke tering daden.

Vroeger konden we nog trots zijn op ons land zoals ik deed, maar nu begin ik te spugen op Nederland

waar gaat dit heen?

en geen ene politicus kan hier wat aan doen , al WAT ze ook voor funcie hebben. tis alleen maar een teken dat je op chool hebt gezeten. maar de kern kan je niet pakken, wat we zelf hebben gecreéérd in de jaren 60. toen was het lekker goedkoop die @!#$ buitenlanders(al zitten er ook goeie tussen), en nu zitten we met het overschot aan “geitenneukers”.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Theo jongen, je hebt het goed gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• arie en lia westerneng

Hoy Michel

Ik Kook sluit me helemaal aan

Nederland naar de klote

Ik hoop je ook op vrijdag te zien

Bij het graf en Dante

Grrtn Lia

• michel peen

Vrijdag kan ik niet, ik ga een andere dag. weet nog niet wanneer…..

maaaar het drankje giet ik zowieso naar binnen…..

leve Herman!!!!!!!!

• Rob

Wie dit zegt, heeft niets geleerd van WO II.

Toen moest er zogenaamd ook een ras verdwijnen.

Alsof iedereen met een geloof of ras hetzelfde is!

WIJ zijn Herman Broodfans!

Dus misschien wel allemaal Junks en Alcoholisten!?!

Get a life!

Denk na voordat je gaat roepen!

Dat, is nu precies wat extremisten willen!

• Rob

by the way:

Vanaf dit moment schrijf ik hier niet meer over op deze pagina.

Daar, deze pagina daar niet voor is.

Ik kon het nu even niet laten te reageren!

Maar ik ga de discussie zeker niet uit de weg

• michel peen

ik zeg dat het geitenneukers zijn, en dat blijf ik zeggen, en ik heb wel degelijk iets geleerd……

elke dag leer ik er van. wat die @!#$ marokanen uithalen en al die andere schapenneukers….

ze moteten oprotten zodat wij weer een normaal leven hier krijgen….

en als mensen dat niet willen zien, is het hun zaak.

maar IK blijf het geitenneukers vinden. die nederland naar de tering helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en zo is het, en NIET anders!!!

• michel peen

ik houd me bek niet zoals de politiek, en beetje lullig als mensen ons gaan vergelijk met junk's omdat wij broodfans zijn…..

best triets als je dat soort dingen gaat roepen, maar tis en blijft een vrij land…

• Dr Pepper

mmm, Rob ik sluit me bij je aan. Ik geef zelf les op een lwoo-school, en die jongeren roepen precies hetzelfde als michiel doet. Denk eens na (zou een goede SP-spreuk kunnen zijn)! Dus als alle voormalige buitenlanders (mohammed B is net zo goed nederlander als dat jij en ik zijn) weg moeten en dan ook zijn, dan valt er een leegte die niet opgevuld kan worden. Jemig wat ben ik blij dat Pim vermoord is door een “normale Nederlander” anders had de hel helemaal losgebarsten. Just think, think wrong? Don't talk. En beroep je maar op je vrijheid van meningsuiting, maar ik kan mijn leerlingen toch ook niet uitschelden en vv? Respect, die moet je bekend voorkomen, toch?

• Sleepin' Bird

Zeg, verplaats deze discussie lekker naar de theo van goghpagina (als die er is).

• Sleepin' Bird

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1985

Zo, ga daar maar fijn je gal spuwen