Nu ook theo, vrijheid blijheid?

• michel peen

Wat een slapgelul zeg,

dus omdat wij respect moeten tonen terwijl die andere culturen hun gang gaan op criminaliteit gebied moeten we ons bek houden?

iedereen moet respect verdienen, en drie of vier culturen gaat niet werken. maargoed….

ik hou mn bek niet, zeker niet als een @!#$ marokaan iemand neer knalt terwijl hij zijn mening geeft over die culturen.

die geitenneukers moeten gewoon verdwijnen.tenzei je ook neergeknalt wilt worden.

• michel peen

Herman hield toch ook van vrije meningsuiting?

daarom zeg ik dit allemaal hiero.

ik ga niet afwijken naar andere prikborden…..

ik doe het my way hier op het bord.

en zeg nogmaals, nederland word te vol van die geitenneukers, ze moeten oprotten!!!!!!!

• pablo

ter overpeinzing: tja Michel..en als jij straks.ooit in het verpleegtehuis ligt zal er toch echt zo'n @** Marokkaan of Pool of Zuid-Afrikaan jouw bibsje komen wassen… gewoon omdat er te weinig van jouw cultuur zijn die dat bij jou kunnen komen doen… en ik weet zeker dat Herman NIET trots op de manier van discussiëren op ZIJN pagina!!

• meidenneuker

' als alle voormalige buitenlanders (mohammed B is net zo goed nederlander als dat jij en ik zijn) weg moeten en dan ook zijn, dan valt er een leegte die niet opgevuld kan worden'

Wat een onzin! Weet je hoe snel het gat is opgevuld dat de joden achterlieten? Met allerlei middelen proberen ze nu hun gestolen bezittingen, zoals huizen, weer terug te krijgen.

Natuurlijk zijn niet alle Marokkanen geitenneukers, en heeft Van Gogh rekening moeten houden met gevaarlijke godsdienstfanaten die vinden dat iedereen respekt moet hebben voor hun godsdienst. Maar hij had wel tijdig ingezien dat de groep van ‘politieke islamisten’ een gevaar vormt voor onze cultuur, met name de vrijheid van meningsuiting die nu op het spel staat.

Als ik kijk naar het doel van de el tawheed moskee in amsterdam west (op hun site:

'onze dawah' zie ik staan:

Allah heeft gezegd

“En al wie zich verzet tegen de boodschapper en hem tegenspreekt nadat het recht pad duidelijk aan hem is getoond, en een andere weg volgt dan die van de gelovigen, zullen Wij op het pad houden dat hij heeft gekozen, en hem in de Hel branden - wat een afschuwelijke bestemming” (Soerah An-Nisa; Ayah 115)

Dat deze moskee nog bestaat is een gotspe.

• truusje

VERBETER DE WERELD…..BEGIN BIJ JEZELF

• truusje

IS NATUURLIJK VOOR MICHEL BESTEMD!!!!!!

• michiel

verbeter de wereld begin bij de islam

• michiel

hoe kan je nou in hemelsnaam blij zijn dat fortuyn door een nederlander vermoord is, volgens mij begrijp je niet waar het om gaat: freedom of speech. volkert was net zon gestoorde mongool als al die nederlandse mensen die het nu opnemen voor marokkanen, en zelfs mohammed B, want 'dat is toch ook een nederlander.." als het aan mij ligt dus niet, en die volkert hadden ze van mij oook alang mogen executeren, ik wed dat ie de koran op zijn nachtkastje had liggen, net als jij zeker, misschien liggen er wel een paar marokkanen in je bed ook, bah!

• michel peen

sommige mensen die denken niet, zoas lou.

en die Volkert mocht van mij ook op de brandstapel gegooit worden bij al die illegalen

• Sleepin' Bird

Hear, hear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Way to go Pablo!!!!