Wat een GEZEIK zeg!

• Lou (1)

Waarom wordt dit prikbord gebruikt voor hetgeen waar t absoluut niet voor bedoelt is?Ik dacht dat het voor Herman was??Krijg de laatste tijd steeds meer de indruk dat dit een ‘'spui-je-kritiek-op-de-maatschappij-c.q-verspreidt-je-geloof-prikbord’' aan het worden is en dat de oorspronkelijke gedachte achter dit prikbord naar de achtergrond verdwijnt.Beetje jammer.Beetje kinderachtig ook…

Gegroet

• michiel

over kinderachtig gesproken, ga jij maar lekker plakpplaatjes van ome herman uitknippen om boven je puberbedje te hangen lou, ik geloof niet dat je de essensie van rock & roll echt hebt begrepen: vrijheid. Keep rocking the freee world

• michel peen

en DAAR sluit ik me bij aan Michiel.

Het gaat wel over Moord mensen, van iemand die tenminste zijn meul open durfde te doen.

en bestaan veelste veel mensen die bang zijn en er voor uit de weg gaan.

Herman zou juist blij zijn geweest dat wij over de maatschappij praten.

En Lou,weet je wat Kinderachtig en ernstig is? dat mensen zoals jij dit niet snappen….

• Lou (1)

Wat zijn jullie consequent zeg!Hebben de bek vol over vrijheid van meningsuiting maar voelen zich wel aangevallen door het berichtje wat ik plaats.En dan zeggen dat ik moet opgroeien.Haha…Enne, Michel, de gemiddelde buitenlander beheerst de Nederlandse taal beter dan dat jij het doet.

En daarbij laat ik het, ga lekker verder met het verkondigen van jullie meningen.

En Michel, als jij echt bevriend was met Herman dan denk ik dat je weet hoe hij tegenover dit soort dingen zou staan, hij heeft zelfs 2 marrokanen in zijn huis gehad!Des te meer reden om te twijfelen aan je verhaal.

Veel succes verder allemaal op dit prikbord, ik kom wel een keer terug als het om Herman gaat.

• michiel

als ik jou was lou, dan zou ik ook een paar marokkanen in huis nemen, ben je ook net zo cool als herman, veel plezier ermee (ook herman maakte fouten…)

• michel peen

hey Lou,

kijk, dat jij twijfeld aan mn verhaal, is jou zaak.

maar Herman die koos zelf zijn mensen uit, niet andersom. en die marokanen waar jij het over hebt die waren goeie…. maar als je goed hebt gelezen wat ik typte kon je weten dat ik niet alle buitenlanders bedoel. de mensen van buitenaf die problemen veroorzaken die moeten oprotten, en automatich zouden ze alle geitenneukers het land uit moeten zetten.

ik kon idd herman vrij goed, en ik weet zijn meningen hierover.

en volgens mij kon jou herman niet zo goed, anders zou je dit gezeik niet neerzetten…

mzzl, have a nice time

• Henriët

Michelleke toch….

• michel peen

Michelleke?

dus hier mag je ook niet meer vrijuit spreken…. raar

• Henriët

ow gats ow gats ow gats ow gats

• michiel

o @!#$ o snee o doos o muts o roos, waar gaan we heen?