Gefeliciteerd

• robert

Hallo Lui,

Allemaal van harte gefeliciteerd met de verjaardag van onze held, HERMAN BROOD!!!!!!! Ter gelegenheid van zijn verjaardag hebben wij op de site,

http://www.brood4all.nl vele nieuwe foto's staan en hopen dat een ieder weer even stilstaat bij de waanzin van iedere dag en even nadenkt over 1 van de levenslessen die Herman ons in 1 van zijn songs gaf:

EAT YOUR PIE BEFORE YOU DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respect voor Herman en laten wij dankbaar zijn voor datgene hij ons gegeven heeft en @!#$ eenieder die hiertoe een andere mening heeft. Ook aan Xandra, Beppie en de kids: Wij, de fans, zijn Herman nog niet vergeten!!!

HERMAN FOR EVER!!!!

RESPECT

• michel peen

iedereen ook namens mij gefeliciteerd….al gaan de gemoederen soms hoog op lopen

maar wij hebben allemaal iets van Herman, en dat is appart.

voor iedereen respect!

ik sta vandaag zeker stil bij Herman, wat ik trouwens elke dag doe…

Herman is en blijft ONZE held!!!!

Nogmaals, GEfeliciteerd…

en zeker de familie!!!!!

Dance on!!!

Michel

• arie en lia westerneng

Lieve Herman,een fijne verjaardag je leeft,ben vaak jaloers op je door die wereld benede

Herman je bent bij me for ever, vanmiddag naar Amsterdam

Veel liefs aan Xandra,Ellie,Beppie en de kids en Robert en Jack bedankt voor de fotoos

Grrtsz veel liefs Lia

• .Forza.Fr3ddy.

op deze dag,

ga je foto.s bekijken,

even het graf bezoeken,

en mooie herinneringen ophalen.

En vooral naar Dante vanavond.

Ik was net te laat bij het graf om Marita, Marten en Franka te treffen.

Zij lieten mooie bossen bloemen achter

Respect

• arie en lia westerneng

Hoy fans vanmiddag naar Zorgvlied geweest,harde kern fans gesproken en gezien op het Zorgvlied,samen naar Dante geweest en Koos van Dijk gesproken en gedronken,thuis weer lekker met Arie verder gevierd of de tijd weer stil stond in Vrede ,liefde enz toestanden loslaten,positief Herman thank you een feest

Grrtn Lia

• .Forza.Fr3ddy.

was wel erg druk in Dante he.

Nou nog even wakker worden, Amsterdam even in, Bloemetje bij Theo leggen en ook daar even stilstaan

en dan op naar Groningen,

om toch nog al feestend dit weekend af te sluiten.

De stemming in Amsterdam was toch niet helemaal zoals anders, de moord van Theo en de emotie.s daaromtrendt fluisteren nog door de stad.

Velen spreken erover,

en overal zie je foto.s van Theo in de etalage.s staan.

• Marita

Heej…

Van de Engel naar Dante, met z'n zessen, nu weet ik dan ook hoe een tramautomaat werkt :D, Koos was zo lief om ons ff in het atelier toe te laten en

we hebben nog stickers kunnen scoren voor achter op de auto..

Toppie was het, xx Marita

ps. nog laat geworden in Adam?? Lou1, we hebben je gemist.

• Sleepin' Bird

Het was bere-gezellig in Amsterdam en de foto's komen vanmiddag nog op de site. Ik ben er NU mee bezig!

Grtz,

Franka

• arie en lia westerneng

Hoy lieve Franka net ff fotoos gezien,heel mooi en nog bedankt,geniet nog na van gisteren met onze harde kern,Herman was in gedachte bij me

Grrtn en liefs

Lia

• michel peen

hello ,

leuke foto's franka,

ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad, maar als ik het zo lees wel.

ik ben naar de klote gegaan. het was een feest waar je U tegen zeg.