boeken van herman

• cin

ik wou heel graag de boeken

kwartjes vallen soms jaren later en de sprong gaaan bestellen vandaag.

Maar wat blijkt uitverkocht niemand weet of er nog meerdere drukken komen,weet iemand dit of er nog nieuwe boeken komen zodat ik ze alsnog kan bestellen.Ik hoop het wel hoor anders vind ik het niet netjes sorry hoor er zijn zoveel fans van herman en dan geeen boeken kunnen bestellen,

groetjes

• Lou-ke

je zou het ergens anders kunnen proberen, weet niet waar je woont maar de sprong heb ik niet zo heel lang geleden hier nog in de boekhandel gezien.(Hier = Tiel)

• Dr Pepper

ben woensdag nog in de slegte in utrecht geweest, stonden ze heel rustig 10 dik naast elkaar.

• cin

Ik woon in gemert vlak bij eindhoven hier hebben ze de boeken nergens en op een internet boekwinkel kan ik ze ook nergens meer bestellen,er zal toch nog wel een tweede druk komen van die boeken hoop ik

• Marco

Kijk even op een veiling, marktplaats, ebay , speurders of ricardo.

Anders op www.antiqbook.com

Succes!

• Rob

V&D heeft ze ook nog beide liggen (staan)

Succes

• Sleepin' Bird

Bij de Galerie staan ze ook nog gewoon hoor. Als je een mailtje naar Sue stuurt kan je het altijd even vragen, toch?

sue@brood.nl

• cin

Gelukkig gister heb ik de sprong aan kunnen komen was ook de laatste in de winkel.Maar nu nog kwartjes vallen soms jaren later,wil ik ook heel graag hebben ik blijf zoeken.Bedankt voor al jullie tips

• Sanne

'kwartjes…' heb ik gisteren nog bij marktplaats.nl tussen de lijst zien staan!