Grootste muzikale Nederlander?

• Marco

Barry Hay grootste muzikale Nederlander

(ANP - Juan Vrijdag)

Een bezoeker van de internetpagina www.musicfrom.nl noemde de verkiezing van de grootste Nederlander twee weken geleden ,,een blamage'' en vond dat dan ook de grootste muzikale Nederlander moest worden gekozen. De internetpagina vond het zo'n goed idee, dat ze bezoekers lieten stemmen.

Helemaal representatief verliep de verkiezing niet. De internetsite is zelf de eerste die het toegeeft. Er stonden maar tien personen op de stemlijst. Ook was de fanclub van Barry Hay gemobiliseerd om vooral veel op de zanger te stemmen. Hay won uiteindelijk met ruim 30 procent van de stemmen van DJ Tiësto en Boudewijn de Groot (ieder 13 procent).

Ook waren er veel stemmen voor Herman Brood, Henny Vrienten en Jan Akkerman (allen 8 procent). André Hazes ontving slechts 6,4 procent van de stemmen. Huub van der Lubbe werd laatste met een schamele 2,9 procent.

• lou-ke

Nou ik wil wel ff kwijt dat t gerucht dat de fanclub is gemobiliseerd 100% niet waar is hoor, en ik heb óók op herman gestemd!

• Marco

beu heuheeuuuu waarom reageert er niemand op mijn item, voel me zo alleen, denk dat ik maar niets meer post hier…

• Marita

:( Och toch, Marco………:(

En noem dat maar niemand!! Tis wel Lou-ke ja!!

• lou-ke

Whaha kan t hebben hoor ;-) Ligt allemaal een beetje gevoelig, snap t wel…;-)

Hoe ver ben je met de horo van jules??Just asking, ben benieuwd eigenlijk.Fijn weekend allemaal R'n'R xxxLou-ke

• johan

Heej Marco,gewoon blijven doen,we lezen het toch allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!

De een reageerd wat meer als de ander.

Ik wist eerlijk gezegt niet van deze verkiezing dus ook niet gestemd.

Groetjes Johan.

• Marita

Weet je, ik zit al een poosje te denken om Hermans horoscoop , de globale, aan jullie aan te bieden tegen 5 euri, gewoon zonder xtra verzendkosten.

Dan kan je zien hoe dat werkt. Op mijn site heb ik er nooit geinteresseerden voor gehad (vroeg er ook wel 20 euri voor). Als iemand er één wil hebben mail dan maar, dan stuur ik het op, okeej.

Jules komt daarna. Hij heeft wel een opvallend overeenkomstig astrologisch punt met Herman, grappig. Dat zoek mekaar dus op..

Anyway, de groetjes, ( Hupie, ik hóór je..)

Marita

• Sleepin' Bird

Ha die Marita,

Nou, daar heb ik wel interesse in, stuur maar door!

Liefs,

Franka

• Marita

Tuurlijk Franka, zet je ook ff je adres op mijn mail dan?

Groetjes, Marita

• @ldo

Sterker nog ……..ik wist eens niet dat Barry Hay ( tweedehands Herman Brood ) muzikaal was joh ???

Ha ha ha ha ha

Gr. Aldo