herman bij het kruidvat

• anneke

ik heb vanmiddag toch maar even met coach gebeld.

hij vertelde mij dat het altijd een wens is geweest van herman brood om een kunstactie voor zijn fans rond de kerstdagen te doen onder het motto :aan iedere muur een herman brood ,herman wist dat als we naar zijn afbeeldingen kijken we aan hem denken maar vooral het moest ook tegen een zeer betaalbare lage fanprijs! deze prints van dit formaat blijken in een nederlandse galerie met welke kunstenaar dan ook tussen de 100/150 euro te kosten.

het zijn 8 hoogwaardige herman brood prints op canvas gedrukt die weer opgespannen zijn op houten frames.

coach vertelde dat het allemaal afbeeldingen zijn van favoriete schilderijen van herman zelf! ik ga morgen even in het kruidvat kijken.

• pablo

ik ben ook gaan kijken bij het kruidvat (eerst een d dan een t!!) en ik moet toegeven dat het leuke prints zijn..maar ja de echte handtekening ontbreekt en dat blijft toch ook een criterium..voor 25 euro koop je ook een mooie kalender met 12 mooie broodjes…toch?? en das toch anders als 240 euro voor 8…

• Rob

Ik heb er zelf 3 gekocht bij het Kruidvat en ik moet eerlijk bekennen ik ben er erg blij mee!!!

Voor een echte Brood heb ik eerlijk gezegt het geld niet.

Dan was eerst de keus geweest om een imitatie Brood (een HermanJoop) te kopen om iets wat er op lijkt aan de muur te hebben.Deze van het Kruidvat is voor mij een beter alternatief.

Rob

• Wouter

Er zijn zelfs mensen die in de art prints van de kruidvat alweer “Brood” zien!!!

Ik zag dat de eerste artprints reeds op marktplaats staan voor 70 euro.

Niet te geloven zeg!!!!!!!!