Een speciaal Hats off to Herman Brood concert

• Henni van Nieuwburg

Aanstaande zondag 19 december zal de talentvolle Amerikaanse zanger/pianist Rich Wyman in Total Music te Schiedam een zeer speciaal concert geven dat in het teken zal staan van Herman Brood. Met muzikale ondersteuning van de voormalige band van Brood, The Wild Romance (Dany Lademacher, Ivo Severijns), Ramon Rambeaux, Jacko Kreukniet en gitaargigant Marcel Singor zal Wyman een aantal Brood klassiekers van de planken laten knallen. Tevens zijn er gastoptredens van o.a.Hans Dulfer, Hans VandenBurg (Gruppo Sportivo) en met de aanwezigheid van Xandra Brood kan deze avond gewoon niet stuk!

Wie in de gelegenheid is deze geweldige formatie te komen beluisteren, zal geen spijt maar puur vuurwerk te zien krijgen! Wyman en Brood……gewoon een “must”!!

• Marie-Louise van Dijk

lijkt mij erg leuk om naar toe te gaan, wat is

de entree prijs, en waar kun je je de kaarten voor dit concert afhalen ?

Veel liefs van Marie-louise

• Patz

Ben 10 december geweest naar Rich Wyman&Wild Romance in Beekbergen..

Ze hebben 1 nummertje gespeeld van Brood :Sleepin Bird.

Verder alleen nummers van Wyman zelf…persoonlijk een GAAP-avond….

Hoop dat het in Schiedam beter wordt..

Have fun*D

• henni van nieuwburg

Klopt, ze hebben in Beekbergen alleen Sleepin' Bird gespeeld, maar daar was het dan ook een Rich Wyman avond. In Schiedam is het juist een speciaal concert ter ere van Herman……dus daar kom je absoluut aan je trekken.

Groetjes en je hebt daar zeker FUN!!

• Marita

Eej Marie Louise, alles goed?? Wat zou ik graag gaan ,maar zondags lukt niet joh.

als jij wel gaat, veel plezier he,

Groetjes, xx Marita

• Marie-Louise van Dijk

Hoi Marita

Met jou ook alles goed? jammer dat je niet kan komen zondag, ik ga namelijk wel

maar goed we zien elkaar wel weer een keer oke?

veel liefs van Marie-louise

• Rob

Waarom nou op zondag…. :(

Dat is zo'n K*t avond als ik zeker met deze dagen, maandag weer aan het werk moet… :(

Jammer ik zal er helaas niet zijn….

Rob