tip herman kruidvat

• anneke

en ik vandaag naar het kruidvat om een paar herman kunst werkjes te kopen ,uitverkocht….

ik heb direct het hoofdkantoor gebeld in renswoude.daar vertelden ze mij dat het heel hard gaat met de verkoop van herman zijn kunst.

in de grote steden staan ze er voor in de rij,in kleinere dorpen en steden is nog voorraad.

ook minder leuk nieuws vertelden ze mij !

de kuidvatwinkels hebben via via bemerkt dat de prof-handel (zoals galeries )overal deze kunst opkopen om deze brood -handel over een paar maand voor veel hogere bedragen op internet en winkel weer te gaan verkopen en niet zoals ze nu worden aangeleverd opgespannen op linnen dus net mini-schilderijtjes, nee de prof-zakkenvullers halen ze van de houten frames af en doen ze straks achter glas zodat de gewone fan denkt dat het dure zeefdrukken zijn…. dus trap er niet in ! je kan ze nu nog zeer goedkoop zelf verkrijgen bij het kruidvat.

• Sleepin' Bird

Nou ja zeg, het moet toch niet veel gekker gaan worden. Nu ga ik dan toch straks maar even langs het kruidvat…..

• pablo

ik pas 7 verschillende “doeken” ontdekt..en zoek de 8e dus nog? Heeft/weet iemand een site waar de afbeeldingen opstaan?

Groetjes Pablo.