Het optreden van Rich Wyman gisteravond in Hengelo was helemaal Top! De foto's staan op mijn site!
Vanavond Schiedam en dan is het weer voorbij voorlopig. Nou maar hopen dat dit een jaarlijks terugkerend evenement blijft…
Grtz,
Franka
Vaste prikkers…
De single is ook zeer lekker !!
Zaterdagmiddag was Wyman in warenhuis Vanderveen( in Assen )
om de single te promoten.
Deed een optreden alleen op piano.
Volgens Wyman speelt hij het nummer
zoals het eigenlijk bedoeld is.
Hij vindt zijn versie beter dan die van
Herman…????
Goed …….Wyman is ook een Amerikaan natuurlijk.
( en in de “states” is everything bweter en gwoter )
Maar de single is dik o.k…..ook een mooie
ingetogen solo van Lademacher.
Gr. Aldo
De solo van Dany, is gelijk aan die van het origineel.
M.u.v. de snelheid waarin hij wordt gespeeld.
Rich Wyman, is al vele malen uitgeroepen tot de beste songwriter in de USA (5 keer)
De fout die Rich Wyman,in mijn ogen maakt, is dat hij zijn solo uitvoeringen rekt, en te veel laat zien, dat hij heel erg goed piano kan spelen.
Hierbij, wordt, de song niet ten goede gedaan, maar komt het ego van Rich teveel naar voren. Ik zou zeggen, Rich, stick to your song!
Minder freubelen, minder “rare” stemmen opzetten, en je gewoon houden aan het origineel.
Niet, dat ik niet hou van een jam, ik hou ook van “spontane” manier, maar Rich, gaat in mijn ogen soms te veel “freak out”
Dan komt de “goede” song,niet tot zijn recht.
Zodra, hij met de band speelt, heeft hij minder mogelijkheden, met het improviseren, wat de piano betreft, en dan gaat hij dat doen met zijn stem.
Ik denk, dat, dat komt, omdat hij heel vaak solo speelt, en zijn eigen nummers, al zo vaak heeft gespeeld. Hij vergeet, dat vele mensen, het origineelniet eens kennen, en daar dan zichzelf in verliest. Rich Wyman heeft zeker potentie!
Zeker, als hij speelt met goede muziekanten, als Ivo, Dany, Ramon en Marcel.
Ondanks, het twee keer eerder met elkaar spelen als band, zoals laatst in Hengelo, stond het geheel als een huis. Solo, vond ik hem een stuk minder dan voorheen.
De band erom heen, wordt steeds beter.
Ivo, baste zoveel loopjes, die er helemaal in hoorde. (met brilliante loopjes aan het eind van een song)
Dany speelde weer heerlijk lui, goede sound en geen noot te veel.
Ramon, is een van de meest onderschatte drummers die Nederland rijk is!
Marcel Singor, is gewoon goed, maar laat soms teveel zien wat hij kan.
Maar dat is mijn mening, en wie ben ikke!?
Al met al, een avond, waar menig band een puntje aan zou kunnen zuigen!
WILD ROMANCE!!! AHA!!!! (do i need to say more????)
Allemaal waar wat je zegt maar al met al houdt Rich wel de muziek van Herman levend. Voor een Amerikaan die tot voor een paar jaar nog nooit van Herman had gehoord doet hij het zeker niet slecht.
Ivo speelde de sterren van de hemel, zowel in Hengelo als in Schiedam
Dany, tja, Dany, wat moet ik daar nog aan toevoegen?
Ramon is een drummer van wereldformaat, waarom horen we niet meer van hem?
Marcel is nog jong en ongepolijst maar dat komt goed
Jacko heeft een lekker stemgeluid maar is ook nog jong en kan zich zeker nog verder ontwikkelen.
Ik heb van beide avonden genoten en hoop echt dat deze optredens een terugkerend feest zullen zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?