Dit is een E/A exemplaar

• Joop

Als er een zeefdruk vermeld staat van Herman waarbij staat: "dit is een E/A exemplaar………….wat wordt hiermee bedoeld ?

Bedankt

• Marco

E/A staat voor epreuve d'artiste en wil dus zeggen afdruk voor de artiest.

• Joop

Maar wel een origineel dus ?

• Marco

Ja, als het goed is wel!

E/A exemplaren worden meestal in een hele kleine serie gedrukt buiten de genummerde serie.

De E/A drukken zijn dan bedoeld voor de kunstenaar zelf, maar komen gewoon op de markt!

• joop

Bedankt marco

• Marita

We kunnen ook met z'n allen alles in de verkoop gooien en het bedrag storten voor de mensen in Azië. “ Wat deed jíj, om te helpen?” Zelf ben ik ook gewoon een hypocriete bitch hoor dat wel. Tafeltje kopen, 289 euri, ( kan het ook op giro 555 overmaken, wat zal ik doen..) Bah

• mini maus

stort die euris op 555 voelt goed ,zeker weten. en je helpt de mensen die het echt nodig hebben.Marita schreef:

>

> We kunnen ook met z'n allen alles in de verkoop gooien en het

> bedrag storten voor de mensen in Azië. " Wat deed jíj, om te

> helpen?" Zelf ben ik ook gewoon een hypocriete bitch hoor

> dat wel. Tafeltje kopen, 289 euri, ( kan het ook op giro 555

> overmaken, wat zal ik doen..) Bah

• Gerrie

De Top 2000, vraagt aan hun luisteraars om 2000 eurocent

(oftewel 20 euro) over te maken naar giro 555.

Dan maar wat minder vuurwerk hoor dit jaar .

• Sleepin' Bird

Hmmm, tja, weet je, ik wordt er een beetje niet bien van dat we altijd maar onze poeplap moeten opentrekken voor slachtoffers van rampen. Laten de mensen die het echt kunnen missen eens wat meer geven en niet altijd alleen maar als ze daardoor in de publiciteit komen. Het zijn meestal de mensen die het het minst goed kunnen missen die hun laatste centjes doneren en dat steekt me.

Natuurlijk is het afschuwelijk wat er is gebeurd, maar moeten wij daar dan met z'n allen voor opdraaien? Ik weet het niet hoor. Misschien verander ik nog van gedachten voordat nr 555 uit de Top 2000 is gedraaid ofzo….

Franka (die niet hypocriet is maar wel selectief)

• Marita

IMAGE