Zeefdruk.origineel.

• joop again

Ik heb een vraag,ik wil een zeefdruk aanschaffen van Herman,het is voor mij de eerste keer en aangezien ik niet zo gigantisch financieel perfect zit (?) wil ik vragen of er een site of iets is waar ik kan checken hoeveel en van welke exemplaren vervalsingen in omloop zijn,zelf heb ik de eerste keus laten vallen op onderstaande site waarmee ik beslist NIET aangeef dat ik deze onbetrouwbaar acht.

Thanxxx

Museumshop4u.com

• Sleepin' Bird

Lieverd, waarom ga je niet naar Marcel??? http://www.broodnodig.nl

• Robert

Of kijk eens op http://www.brood4all.nl

Gegarandeerd echte betrouwbare kunst!!!!!!!!!!!!!

Robert

• Richard

Kijk voor betrouwbare Brood-kunst op www.amadeusart.nl. Ook voor Brood op exclusief keramiek. Amadeus Art heeft ook kunstuitleen op afbetaling zodat je voor een betaalbaar maandbedrag een goede Brood aan de muur kunt hebben.

Tot 28 januari is er in het ISVW Conferentiehotel, Dodeweg 8 in Leusden een grote Brood-expositie te zien met ondermeer unieke tekeningen.

• kick the bucket

SPAM SPAM SPAM SPAM !!!!!!!!!!!!

• pablo

nou nou nou..een grote???? expositie????? er hangen vooral zeefdrukken en slechts een paar tekeningen…echt NIET te moeite waard als je meer dan 50 km moet rijden!!! In elke zich zelf respecterende Bijenkorf hangt meer van Herman….

Herman verdient echt beter!!!!!

Pablo.

• joop

bijekorf ? krijg je dan ook een origineel certificaat en is de handtekening door Herman zelf gezet of meegedrukt ?

• Wouter

Joop blijf nou is van de dope!!!!!

Slecht voor je brains zie je wel.

• Bart

Geldt ook weirdo Pablo …

• Willem

Ben ook wezen kijken in Leusden. Er hangen ruim 25 tekeningen (zitten een paar hele leuke tussen) en zo'n 25 zeefdrukken. Ook nog een stuk of 5 zeefdrukken op linnen en er staat keramiek met werk van Herman. Heb nog ff rondgevraagd toen ik daar was. Het schijnt dat op het laatste moment enkele schilderijen om verzekeringstechniese redenen niet konden blijven hangen. Toch vond ik het al met al zeker de moeite waard