herman brood met joint

• Charlotte

Jaab… Het laatste boek nie gelezen? :) kan me een stukje herinneren over dolfinarium harderwijk: meneer wilt u die “sigaret” uitmaken, waarop Holly zei iedereen weet toch dat mijn papa Herman Brood heet…. ;)

Dus hij heeft in zijn “laatste” jaar volgens mij genoeg blowtjes gerookt, of Bart heeft het laatste boek uit zijn duim gezogen!

Greets Charlotte (af en toe kom k nog wel eens kijken!)

Maar ik denk niet dat er een foto van is, er zijn zoiezo weinig (publiciteits) foto's van Herman uit zijn laatste levensjaar.

• m.maartense

zie ik het nou verkeerd of heeft ie een jointje in zijn hand??

• Marco

Zou kunnen zijn, maar dan heeft ie 'm voor Jules in bewaring, je ziet hij heeft het nogal druk!

Jules is namelijk naast de andere spulletjes wél een blower!

• vision

een paar dartpijlen!!!!!!

• Hupie

Ik maak me meer zorgen om die gast die het meest rechts op de foto staat….toch niet die castraat van 'n Gibb….??????????

• otto

Volgens mij is dat Hans Frisch. Herman had ooit (1984?) een expositie (“oorlog & rock & roll”) in Gallerie Van Der Have (Amsterdam) met Jules Deelder en Hans Frisch. Het lijkt me dat daar die foto is gemaakt.

“(…) beeldend kunstenaar Hans Frisch, lanceerde de kunststroming Clean Art: druipende, zwarte lak op panelen van wit formica. Zijn Levende Opjekten Sjoo veroorzaakte in 1968 enorme opschudding. Een van de ‘levende opjekten’ was een piramide van vijftig blote meisjes met rood-wit-blauw geschilderde borsten. De toenmalige burgemeester van Rotterdam verbood de Levende Opjekten Sjoo omdat die strijdig zou zijn met de openbare orde en de zedelijkheid.”

• michel peen

wat zeker is, ik neem nog een blow….

• m.maartense

toch bizar dat er niemand is met een duidelijke foto van herman met een joint?!

het is niet dat ie er nooit een rookte!

en vision?

kan jij niet die foto van saturday night live opzoeken?

jij bent de enige die een idee daarover had..

• anneke

jaap heeft gelijk ,herman had niets met joints!

ik hoorde/las oa van bart dat herman het laatste half jaar voor zijn dood om de tijd door te komen

veel waterpijp rookte met tabak uit turkse winkels(met smaakje bv kaneel)

softdrugs viel hij van in slaap….

al met al weinig foto van herman met…