Kooske

• Marita

Kooske heeft een schilderij uit de Cobratentoonstelling voor giro 555 ingezet, het heet “Bring back”en is 200 x 260 groot, inzet veiling 25.000 eurietjes,

net gebracht bij Life and cooking, mijn goed afgerichte kindertjes roepen me meteen als de naam Brood valt, hihi

• anneke

Ik wil toch even kwijt dat ik het helemaal te gek vind dat Koos van Dijk zo'n groot en duur schilderij van Herman Brood ter beschikking stelt voor giro 555, via Life & Cooking. Jammer dat ik niet mee kan bieden maar ik hoop dat het heel veel geld opbrengt. Ik hoorde net dat het nu op 28.500,– euro staat en ze willen er nog een paar uitzendingen aan besteden om de prijs hoger uit te laten komen.

Leuk dat de koper een rondleiding krijg bij Herman Brood op het atelier! doei Anneke

• Marita

Ja Anneke, vind ik ook, top van ze !!

• vision

jaja de schele verneukt de blinde (uhgm ons lief kooske)

• anneke

he vision, wordt eens wakker, wat heb jij dan wel gedaan voor de slachtoffers ivm giro 555 ?

• vision

niet mijn eigen zakken vullen

• vision

waf waf to the dog

• Sleepin' Bird

Eigen zakken vullen????? Ik geloof dat je niet helemaal snapt wat het inhoudt als je iets DONEERT voor giro 555. Dat betekent dat je het WEGGEEFT, snap je wel??? Weinig vision volgens mij….zucht…..

Franka

• Wouter

Ach Franka, hij begint nog maar net joh!!!