een mens kan zichzelf niet genezen!

• Ringeling

Hey mensen,

Op hogeschool Inholland in diemen ( vroeger Hogeschool Holland) staat in de kroeg de tekst “Een mens kan zichzelf niet genezen”. Dat heeft herman Brood geschreven en vlak daarna ook toegegeven dat hij zichzelf niet kon genezen. Hij is dus gesprongen.

Ik ben zelf ook erg ziek geweest tijdens mijn studie aan de hogeschool en herman:

Een mens kan zichzelf wel zeker genezen.

En wat zeg je tegen iemand die gaat sterven? Slaap zacht herman!

De groeten

Ringeling

• Sleepin' Bird

Eh, erg boeiend verhaal Ringeling…………

• Ringeling

Herman beweerde iets waar ik het niet mee eens ben.

Mijn stiefzus en zus kende hem uit verschillende sences. Theasers enzo…..

Mij heeft hij gezien en space-de helemaal uit omdat ik mij niet in dat soort zaken liet verleiden.

Er zit een nog veel langer en ingewikkelder inelkaar zie anders www.hiq.nl forum ringeling paranormaal en hoogbegaafd.

Herman heeft zelf toe gegeven dat hij niet te genezen was, toch schreef hij het er vlak voor zijn dood op.

Je kan zeggen dat hij echt heeft geleefd maar duidelijk met zijn eigen inzichten en dat maakt hem tevens ook briljant!

Alleen heeft hij geen verstand van psychologie en kunst.

Groet Ringeling

nb: hope to see you there!

• marita

Ringeling…….waarom niet gewoon een naam??

Anyway ‘Een mens kan zichzelf niet genezen’, door Herman, kan ik uren over denken hoe hij dat nou precies bedoelt zou hebben…

De geest? Het lichaam? De ziel? Alledrie? Gedrogeerd? Clean? Gelovig? Atheist?

Great, ik hou niet van spelletjes, maar wel van die van Herman.

• Perry

geen verstand van kunst??????????????????? boy kijk eens goed!!!

• BEN

SO WHAT

• Ringeling

in combinatie met psychologie en kunst. Niet kunst in vorm van een schilderij.

Maar goed ik hoor het al hier zijn duidelijk mensen aanwezig die er geen verstand van hebben!!!

Verzin zelf eens wat inplaats van zo'n oude junkie te eren!

Ik ga naar een andere website waar ze hier wel zicht op hebben!

de mazzel!

• agnes

doei

• Sleepin' Bird

Goh, de eerste echte wijze woorden….

• Marco

Dat sommige mensen overintelligent zijn kunnen ze ook niks aan doen, maar er dan zó mee te koop lopen!!! Bescheidenheid siert de mens, of was het mensch? Moet jij weten slimmerik!