Michel Peen-site

• Perry

Ik weet niet hoor, erg mooi verhaal trouwens, maar heeft Herman echt op icq gezeten? volgens mij wist hij niet eens hoe je zo'n pc aan moest zetten.

• Charlotte

dat is het mooie van internet! anonimiteit ;) dus dat weet niemand, Ik heb wel eens voor de grap op de website van ICQ alle Herman Brood(s) opgezocht, en dat waren er meer dan 1 :) Dus wie zal het zeggen!

• michel peen

kan je gerust stellen, ik heb bewijs.

heb alle gesprekken opgeslagen en gebrand, en die hou ik voor mezelf…

jullie mogen denken of spekuleren… maar ik weet wat waar is.

en das het belangrijkste

laters

• michel peen

en perry, bedankt voor je compliment

ik heb het op internet gezet met een doel, wat ik er ook heb uitgelegd…

en het luchte op, en heb veel reakties gekregen, en mensen die er wat aan hebben gehad om het te lezen .

• michel peen

charlotte ook weer in het land? tijd geleden volgens mij…

zo, kom me naam weer wat in bekendheid. hahaha

• Mitchell

Geloof je het zelf, Herman Brood op ICQ ha ha ha, heb pas nog met Koos gesproken en die zegt dat Herman de ballen verstand had van internet dussuh bewijs genoeg lijkt me dan.Ik denk Michel dat jij ontzettend genept bent met iemand die zich heeft uitgegeven als zijnde de Herman Brood.Sneu, maar waar.

• michel peen

ik zei toch? je hoeft het niet te geloven, als ik het maar geloof. en heb al genoeg bewijs dat herman het daadwerkelijk was.

maar daar hebben jullie nix van nodig, want dat is iets van mij (prive)

en jullie mogen geloven en denken wat jullie kunnen,

maar herman liep misschien iets meer vooruit qua comminucatie dan jij denkt…

its ok,

laters

• michel peen

en ben niet genept, dus dat scheelt weer.

kan je nu nog slapen? haha

laters

(respect = wat sommige mensen niet kennen)

• Mitchell

Beste Michel,

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.Ik ga alleen in op de twijfel van Perry, en dat ik die mening ook heb.Ieder zijn mening toch?Dat is in mijn ogen ook respect, wat jij er zo netjes neer zet.En als jij er wel in gelooft dat het Herman was, dan moet je dat vooral niet laten.Groeten, Mitchell.

• michel peen

i know

:-/