We moeten ze gewoon 'n zetje in de goede richting geven !!!
Ik hoop dat Koos geen invloed heeft op de cast….want anders zakt ie aardig in z'n aanzien…wat mij betreft dan..uiteraard !! Waar zijn ze mee bezig…'n kaskraker wordt ‘t toch niet, met of zonder die Xander de-abuise-buizer. Weet je wat…..ik heb ’t al gehad met die film, @!#$ op joh……! Er is volgens mij genoeg materiaal om 'n fatsoenlijk beeld te geven over het leven van Herman, genoeg “ echt ” spul dus….!!!! zie prikbord..!!! godver….,
Wat een gezeur allemaal…
laat ze gewoon het de kroegen en zalen afgaan en een muzikale herman zoeken.
Wat hebben we aan een zuurstok kouwer die r&r roll junkie zingt??
Offe laat ze op onze site luisteren naar de acoustische herman cover.
www.bucketboys.nl
maar goed …geen gelikte acteur..of een afgelikte xander.
ik bekijk hermans oude live dvd-tjes wel.
heart and soul rock ‘n roll heart ’n soul rock 'n roll junkieeee
hee jongens,ik heb gewoon het broodmanagement even gebeld en gevraagd
of die griezel van xander brood gaat worden!
ze hebben me (gelukkig….) weg gehoond!!
het blijkt dat jean van der velde ,de beroemde regiseur van oa de films all stars, lek, floris, enzv jonge acteurs zoekt (die niet perse muziek kunnen spelen,
herman is sowieso niet met zijn muziek na te doen alle muziek in de film is herman zelf!!!!) wat ik begrepen heb moet
de film vooral gaan over de periode 1975/1980. dus de meest wilde periode gouden elpees ,platina elpees,saterday night in de top 20 in america,een half jaar lang op tour in de states,het huwlijk met nina hagen,de film cha-cha enzv enzv!
ps ik hoorde ook dat het schilderij door koos van dijk gratis ingebracht bij carlo en irene van l+cooking en waar de opbrengst gaat naar een nieuw te bouwen opvanghuis(alles was weg gespoeld) van geestelijk gehandicapte kinderen aan de westkust van shri lanka genoeg geld heeft opgebracht om alles te herbouwen. het schilderij heeft 31000 euro opgebracht.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?