Iggy

• Xandra

We hebben Iggy inderdaad vrijdagmiddag 15.15 uur in laten slapen, hij was op!

Hij kon ineens niet meer overeind.

Ik weet zeker dat Herman vaak heeft gedacht “waar blijft mijn trouwe viervoeter nou”.

Morgen wordt hij gecremeerd, en naderhand maken we een mooi altaartje in de tuin

Bedankt dat jullie meeleven, de honden zullen aan Iggy's bek gekluisterd zijn, hij heeft meer meegemaakt dan menig soortgenoot!.

Vreemde reactie van Hupie trouwens, misschien waren we er een beetje triest door, en hebben toen het weekend op de camping doorgebracht, zo genoeg uitleg?

Liefs Xandra.

• Hupie

Sorry hoor….maar ik vraag helemaal niet om uitleg. Ik vind ‘t alleen ’n beetje vreemd dat “de familie” Rob opbelt om dit op het prikbord te vermelden.

• Marita

Xandra…

Nu je er toch bent… jij bent in de chinese astrologie óók een hond, wist je dat?

Groet, Marita

• Sleepin' Bird

Lieve Xandra,

Gecondoleerd met het verlies van Iggy. Hoe oud een hond ook wordt, het blijft altijd klote.

Liefs,

Franka

• agnes

dag lieve iggy

veel plezier daar boven met je baasje.

niet te veel rosbief eten daar.

xandra en familie sterkte

liefs agnes

• michel peen

Hoi Xandra,

ik weet dat het klote kan zijn om een dier telaten gaan, al is dat voor iggy het beste.

mn hond was ook op, en ik heb er geen afscheid van kunnen nemen. terwijl ik haar als mn zusje zag.

ik hoop dat jullie er vrede mee hebben….,iggy heeft een rock and roll leven gehad, en dat kunnen niet alle honden zeggen. haha

veel sterkte…

michel