Toch nog even een reactie, “de familie” heeft Rob helemaal niet gebeld, en al zou het wel zo zijn “so what”!!!!!!!!!!!
Aanvulling op dit verhaal is…. Ik heb nergens geschreven dat “de familie” mij gebeld heeft!
Dus ik snapte de gehele discussie al helemaal niet!
Feit is, dat er als er hier een topic wordt gestart die nergens over gaat, 85X spontaan op wordt gereageert, en als het een keer informatie is, er niet of nauwelijks reacties opkomen. Of in dit geval een rel onstaat over niets.
Ik moet erbij zeggen, dat dat niet alleen hier op dit forum is.
Uit verhalen weet ik dat de prikpagina van Blof al twee keer is gesloten omdat de “fans” elkaar het leven zuur maakte op die pagina.
Laten wij in het vervolg gewoon reageren op wat er geschreven staat!
Je mening geven en die van een ander respekteren.
Ik herinner me nog, dat ik in den beginne hier had geschreven dat ik Ivo en Rudy de beste basisten vond voor de WR.
Of ik niet wijs was, en of ik Freddie niet vergat!
Sorry ik gaf toen MIJN mening!
Schijnt niet te mogen in dit land of erger nog op deze aardkloot!
Maar goed waar hebben we het eigenlijk over!
Feit is dat het begon met het verhaal dat de hond van de familie Brood, IGGY is overleden!
Ps: ik ben op niemand boos. Ik vind de hele wereld lief!
Einde discussie
Liefs en peace on earth
Robbedouche
Godallemachtig, wat een gedonder zeg. Zijn we hier “jaloers” ofzo dat Rob dit bericht eerder wist dan de anderen? Belachelijk! Het gaat er toch om dat we nu op de hoogte zijn van het feit dat IGGY naar zijn baasje toe is en niet over wie dat al dan niet eerder wist…..
Xandra, nogmaals, sterkte met het verlies!
Franka
iggy was lieveling van herman, weten we allemaal…
maar laten we nou niet lopen zeiken op elkaar.
hoevaak is hier al gezeik geweest…
tevaak.
dus laten we herman weer naar voren halen op deze prikbord, want daar is deze prikbord voor.
en hopelijk komt iggy bij herman terecht, maar dat zal ongetwijfeld
xandra, niet laten opfokken,
hoe is je huis trouwens geworden? zitten jullie weer op mooi plekje?
laters
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?