Brood-film met ene Tygo?

• Harry

ik las laatst weer eens iets over de Brood-film van van de Velde, en in het artikel stond vermeld dat de naam van Tygo Gernand (of zoiets) wordt gefluisterd. Persoonlijk zou ik dat een grove schande of een slechte grap vinden, maar stel je voor dat dat door gaat, dan is toch die hele film naar de klote?

• Mario

Op zich is Tygo wel een hele goede acteur. Goeie rollen gespeeld. Ik bedoel, de geruchten met Xander de B. & co, daarvan mag ik je hopen dat het allemaal gelul is. Marcel B., die zijn vader zou spelen, wel een aardige theoretiese hersenspinsel.

• Kirsten

Niemand kan Herman evenaren. Zou me een goeie acteur zijn, die bij Herman in de buurt komt. Kan niet! En ik zou het compleet flut vinden als de plannen door gaan. Mario schreef:

• rock an droll fan

wat een gezeik, zowieso is het nog tevroeg voor een namaak brood film.

en kenne jullie het beter dan Tygo? nee dus……

• jaap

wat een ouwe wijve gezeik weer op dit potte en pote prikbord, tygo is een hele goeie voor deze rol, let maar op, of hebben jullie liever aart staartjes of piet paulusma voor die rol dan?

• rock an droll fan

of prins bernhard?

• Sleepin' Bird

Jongens, jongens, rustig toch allemaal. Wat ze vandaag de dag al niet met schmink kunnen, dat geloof je niet hoor. Ze kunnen Tygo echt helemaal “ombouwen” tot Herman als ze dat willen. Ik denk persoonlijk dat ons aller Hermanus erg trots zou zijn geweest op het feit dat er een film over zijn leven gemaakt wordt. Hijzelf is er niet meer en dus zal een ander die rol moeten overnemen. Zolang ze nou maar gewoon de originele muziek gebruiken is er toch niets aan het handje?

Waar maken jullie je druk om?

Franka

• jaap

precies franka: tygo is okay, ole ole ole. Enne: speelde herman niet eigenlijk ook al een rol, een rock & ‘rol’ dan?

• rock an droll fan

jazeker de hypotheker

wat een mooie rol had Herman,

dus Tygo kan er trots op zijn dat hij dat mag doen….

en zijn sommige hier soms jaloers?

Misschien wint Tygo wel een oscar

• kick the bucket

Ik stem voor Mies Bouman in de rol van Nina Hagen!