herman brood film

• Wouter

Koos,

De echte Brood look a like loopt, uuuh knipt nog steeds in Zwolle. Weliswaar geen BN 'er maar wel de beste denk ik.

• Roy

Leuk,maar wat kost het om een zeefdruk op originaliteit te controleren + certificaatje ?

• Perry

zeefdruk kan ik je waarsch wel mee helpen, cert niet, stuur maar via de mailRoy schreef:

>

> Leuk,maar wat kost het om een zeefdruk op originaliteit te

> controleren + certificaatje ?

• koos van dijk

ahoi fans

even voor alle duidelijkheid!

de poen voor de broodspeelfilm is nog niet helemaal rond!

ja ,uiteindelijk worden er drie acteurs door jean vd velde geselecteerd,

die drie gaan dan met make-up,kuif,goede belichting enzv echt gefilmd

worden,daarna pas maakt jean vd velde, de keuze!

dat zal ergens eind mei moten zijn.

dus er zijn nog geen namen bekend!

het klopt, tygo is gecheckt voor de rol van manager.

ongetwijfeld zullen er nog meer film en docu's gaan gebeuren,

ik hoorde van diverse kanten dat er ook documentaires uit diverse

periodes op stapel staan,dus beeldmateriaal maar ook geluidsmateriaal met herman zelf !

uiteindelijk heeft herman meer als 35 jaar in de showbizz gewerkt!

en er ligt nog heel veel materiaal in de verschillende (prive ) kluizen.

dus dat moeten spannende toekomst-jaren worden voor de broodfans!

herman zou er trots op zijn!

want zo leeft hij voort!

herman 4 ever!

coach

• michel peem

hey Koos,

dus 1 a 2x per jaar kunnen we beeldmatriaal op dvd verwachten?

zou gaaf zijn,

en tygo zonder haar?? ben benieuwd. whaa

we wachten rustig af op de rest van de berichten hierover….

oja, en koss, welkom bij de prikbordclub

Dance on!

Herman 4-ever!!!!

• Rob

Van mij mag een film er komen, zolang het maar bewaakt wordt, door mensen die er verstand van hebben! Dus veel research is belangrijk!

Turbulente jaren geven vele gezichten aan een persoon!

De een legt de nadruk op chaos, de ander op muziek, weer een ander op de dope, eenzaamheid, brilliantheid, passie en noem het allemaal maar op!

De een zijn waarheid is die van de ander niet!

Iedereen beleeft het op zijn eigen manier!

Ik heb een keer een cursus gehad met daarbij een nepoverval in scene gezet door de politie! Iedereen wist dat het nep was! Niemand was er bang! Toch kwamen er hele andere verhalen los bij verschillende personen!

Ik heb vertrouwen in het project,omdat er verschillende mensen, vanuit die periode er mee bezig zijn. Natuurlijk zullen straks de meningen verdeeld zijn over hoe onze Herman er uitziet. Vele mensen zullen roepen hij lijkt er niet op of zullen zeggen dat zijn praatstem niet dezelfde is. Dat is ook onmogelijk! Herman zit nog er verst in het geheugen van ons fans! Maar het kan wel! Absoluut! Er zijn prachtige films gemaakt over Sid Viscious en Jim Morrison! Ook geen kleintjes maar wel degelijk erg goed gelukt! Dus het kan wel! Ik hoop dat de film er komt en een goede kijk geeft op the early days! Ik was toen te jong en ken de verhalen tot 1980 uit de hitkrant etc. Pas ergens in de zomer van 1980, zag ik de Broodband (Jawa, Veen, Waldrecht en Herreman) voor het eerst live. Daarna heb ik het nooit meer losgelaten! En dat zal ook welnooit meer gebeuren!

Heb geduld! Het komt goed!

• Marita

Ja , de film over Jim Morrison vond ik ook echt geweldig!

Wat zou het top zijn als het zo'n kwaliteit film werd.

Dat het gaat over de figuur Herman en niet over een band in Amerika.

Jim legde ook zo duidelijk op alles zijn stempel door zijn charisma,

dat had Herman ook. Dat regisseer je niet, dat is gewoon al zo.

Die enorme kracht om neer te zetten waarvan hij dacht dat het zo goed was.

De tragiek van de ruzies in Amerika, zouden de figuur Herman denk ik romantiseren, dan krijg je een psychologies script.

Wat mij betreft gaat het om Herman en zijn directe omgeving in het tempo en met de drive die hem eigen was, doordenderen en niet omkijken naar wat je achterlaat.

Een pure onemanshow, net als Jim ja, prachtig!

• Harry

het resultaat zal ongetwijfeld verrassend zijn. Brood van dichtbij bekeken is wel effe wat anders dan op een podium.

En als ik toch nog even mag zeuren; de Broodfilm mag wat mij betreft wel iets realistischer dan die over Jim Morisson, die heeft heel veel commentaar gekregen van de diverse betrokkenen. Ach ja, we zien wel……

Ben ook wel benieuwd naar de documentaires, en misschien wat live-beelden, zoals Countdown enzo?

• dr.pepper

Yo respect!! Toch ff van mijn stoel gevallen van verbassing van dit bericht i.v.m Herman Brood film!! Misschien dat ik het verkeerd bekijk maar weet uit ervaring dat Herman (hij heeft dit ook in Rock&Roll Junkie gezegd geloof ik) het liefst 24 uur per dag werd gevolgd door een camera ploeg! Echter, en dat is waar bij mij de vraagtekens omhoog schieten, wel met de“ heer Brood”himself in de hoofdrol, bijrol en alle figurantenrollen!!! Bovendien wie oh wie zou de rol van deze eerste (en waarschijnlijk laatste) Rock&Roll Junkie/personality moeten gaan vervullen???? Geen beginnen aan.. Ikzelf denk dat het (welke goede bedoelingen er ook achter zullen zitten) een film wordt die alleen maar schade zal kunnen aanrichten en afbreuk zal doen aan de persoon die hij was en ook wilde zijn… Voor Herman was het al een hele opgave om zichzelf te presenteren zoals hij dat heeft gedaan en wat een afknapper zou het voor hem zijn als welke acteur dan ook een tweederangs Brood gaat neer zetten… Laten we eerlijk zijn zoals hij was er maar een en die is niet, voor welke acteur dan ook, geloofwaardig op film vast te leggen!!

Greetings to all you Brood_Lovers!! Dr.Pepper!!!