PRIJSVRAAG IS ONLINE!

• Sleepin' Bird

Ok jongens, de prijsvraag staat vanaf nu op mijn website. De komende tien dagen kunnen jullie kans maken op een uniek T-shirt, dus doe je best!

Franka

• Sleepin' Bird

www.sleepinbird.com dus

Franka

• @ldo

Hey Franka!!

Mooie foto's hoor!!…..Waarom was deze bijeenkomst van de

Wild Romance eigenlijk???

Gr. Aldo

• Sleepin' Bird

Hoi Aldo,

Deze mail kreeg ik een tijdje terug van Coach, vandaar dus de prijsvraag. De foto's zijn ook door Coach gemaakt en niet door mij.

Groetjes,

Franka

Ahoy franka

Vorige week heeft er een fotosessie plaatsgevonden bij ons in de herman broodgalerie in Amsterdam!

Deze sessie had ik georganiseerd voor kees tabak,een beroemde ned. r&r fotograaf.

Hij is bezig om een fotoboek samen te stellen met allemaal ned. r&r iconen!

Dus ook met mijn eigen favoriete band THE WILD ROMANCE in verschillende samenstellingen.

Het lijkt mij leuk dat de fans die door mij gemaakte foto,s op jouw site kunnen gaan zien! (Dus het zijn niet de foto’ van kees tabak)

Om het wat spannender te maken is het leuk om er een klein wedstrijdje van te maken!

Het idee is :de fans moeten de namen raden van alle muzikanten die op de foto’s staan!

Dit is best moeilijk om dat sommige foto’s bewust zonder flits zijn genomen!

Sommige muzikanten staan er 2 x op dus die hoeven dus geen 2x vermeld te worden!

De fans moeten het lijstje met de namen naar jou mailen.

Onder de goede inzendingen verloot coach music een zwart t-shirt met een kleurenfoto

Onze lieve herman er voorop!

Als je dit allemaal leuk vind dan stuur ik je de foto’s binnenkort op!

Het is wel slim om deze brief te kopiëren en op het prikbord te zetten!

Binnenkort stuur ik je ze dan toe!

veel succes er mee!

Mvrgr

Coach van dijk

• Sleepin' Bird

Omdat veel mensen vragen ter gelegenheid waar van de foto's zijn gemaakt en door wie ze zijn gemaakt plaats ik hieronder nogmaals de mail die ik van Coach kreeg.

========================================================

Ahoy franka

Vorige week heeft er een fotosessie plaatsgevonden bij ons in de herman broodgalerie in Amsterdam!

Deze sessie had ik georganiseerd voor kees tabak,een beroemde ned. r&r fotograaf.

Hij is bezig om een fotoboek samen te stellen met allemaal ned. r&r iconen!

Dus ook met mijn eigen favoriete band THE WILD ROMANCE in verschillende samenstellingen.

Het lijkt mij leuk dat de fans die door mij gemaakte foto,s op jouw site kunnen gaan zien! (Dus het zijn niet de foto’ van kees tabak)

Om het wat spannender te maken is het leuk om er een klein wedstrijdje van te maken!

Het idee is :de fans moeten de namen raden van alle muzikanten die op de foto’s staan!

Dit is best moeilijk om dat sommige foto’s bewust zonder flits zijn genomen!

Sommige muzikanten staan er 2 x op dus die hoeven dus geen 2x vermeld te worden!

De fans moeten het lijstje met de namen naar jou mailen.

Onder de goede inzendingen verloot coach music een zwart t-shirt met een kleurenfoto

Onze lieve herman er voorop!

Als je dit allemaal leuk vind dan stuur ik je de foto’s binnenkort op!

Het is wel slim om deze brief te kopiëren en op het prikbord te zetten!

Binnenkort stuur ik je ze dan toe!

veel succes er mee!

Mvrgr

Coach van dijk

• Prijsvraag

Kom op jongens, ik heb tot nu toe pas 4 inzenders. Dat moet beter kunnen!

Ga kijken op www.sleepinbird.com, klik op het kopje “Prijsvraag Wild Romance” en doe mee!

Grtz,

Franka

• jan daghand

wat kan je eigenlijk winnen ??

• Prijsvraag

Jongens, toe nou, leer nou eens lezen!!!!

• kickthebucket

Tis al meer dan tien dagen later!

Wie heeft er gewonnen?

• @ldo

Hey Bucketboy!!!

Ben ook wel aan een verst Brood-shirtje toe!!!

& jij???

Gr. Aldo