Xandra Brood vindt Spike ideale Herman Brood.

Voor de film "Wild Romance' over het leven van Herman Brood zijn de makers nog steeds op zoek naar de ideale kandidaat voor de rol van Herman.

Afgelopen weekend vertelde Xandra Brood dat ze gitarist Spike van de groep Di-rect wel een goede kandidaat zou vinden. Spike heeft in ieder geval wel auditie gedaan voor de hoofdrol. Hij vertelt: “Ja, ik kreeg een mailtje waarin ik werd uitgenodigd voor een audtitie. Ik ben er heen gegaan en het gin best wel oké. Het was wel erg spannend want ik had nog nooit auditie gedaan.” De kans dat de gitarist ook de rol in de film ‘Wild Romance’ gaat spelen is vrij klein. “Ik heb in principe al gehoord dat ik niet door de eerste auditie-ronde heen ben gekomen. Ik vind het wel heel lief van Xandra dat ze nu zegt dat ik de ideale man voor de rol ben. Maar ik weet helemaal niet hoe het allemaal zit. Hoe ver die audities zijn en welke andere acteurs er nog in de race zijn.” Over een paar maanden wil regisseur Jean van de Velde beginnen met de opnames van de film over het leven van de rock 'n roll junkie.

Noordzeefm.nl