Basgitaar

• Ruud

Was aan het surfen op het net op zoek naar een basgitaar voor mijn dochter kwam ik op de volgende site www.deplug.nl het volgende tegen:

Hamer Explorer

Bouwjaar: 1979 te koop

Cavalli verkoopt zijn bas! Gebruikt tijdens de beroemde Brood toernee in de USA. Voor de echte die-hard fan wordt er een handtekening bijgeleverd.Support your local rockstars!

Prijs: ? 2500.00

• Jaap

Koopje!

Wel leuk.

In de Oor las ik heel lang geleden (jaren tachtig) een advertentie: Cees Meerman verkoopt zijn drumstel. Dat waren de witte trommeltjes! Die ook in de USA waren geweest.

En nu moeten we die blauwe Les Paul van Dany nog boven water zien te krijgen…

Jaap

PS: Dat zou wat zijn, als die weer opdook. Allemaal op zoek! Een blue sparkle les paul uit, pak hem beet, 1968. Gestolen in de USA in 1979. Gitaar is te zien op de foto's van de Cha Cha liveopnames op www.zing.demon.nl onder Brood>>>foto's.

• Sleepin' Bird

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=47072&item=7327194465&rd=1

Hmmm, zou dit hem kunnen zijn?????????

Franka

• Sleepin' Bird

Oh nee, ik zie nu pas dat deze uit 1993 schijnt te zijn….jammer….

• @ldo

Waar die blauwe Les Paul is?????

Dat zou Danny zelf ook wel willen weten!!!

Misschien speeltt een Amerikaanse RED NECK daar nu wel prachtige C&W muziek op…..?????Ha ha ha ha

Aldo

• Jaap

Mja en Dany zijn les Paul had een wit sterretje rond de schakelknop.

Deze is het: http://www.zing.demon.nl/brood/images/Chacha7.JPG

'Een kind van elf', noemde Dany die gitaar, toen ie gejat was. Pijnlijk wel.

Nu dan, je weet nooit.

Jaap

• Sleepin' Bird

Ja, ik had het inmiddels gezien. Jammer wel, toch?

• Jaap

Ik geloof trouwend dat het geen sparkle was, maar een gewone blauwe. Doch nu ja, wel kwijt. Al 25 jaar.

J

• Sleepin' Bird

Ja, volgens mij is het inderdaad geen sparkle, die zijn ook veel donkerder van kleur. Zou wel tof zijn als die een keer boven water kwam natuurlijk. Leuk cadeautje voor Dany's 55e verjaardag ofzo, maar dat zal helaas wel niet gaan lukken.

Franka