KUNST AAN DE KADE 3

Een wisselende groep moderne kunstenaars die voor de derde maal een expositie organiseren op een boot in de Wijnhaven. Met o.a. schilderijen, grafiek, beeldhouwwerken, sculpturen, fotografie en glaskunst.loopt van 25-6-2005 tot en met 25-9-2005, geopend op: Vrijdag, Zaterdag, Zondag Open van 13:00 tot 18:00 uur.

Voormalige museumboot Schepen Uit Verre Landen

t.o. Wijnhavenflat 90

3011 WT ROTTERDAM

Van mijn hand zullen er drie schilderijen en 7 foto?s te zien zijn.

Wil je weten wanneer ik aanwezig ben op de boot, mail mij dan even op frankajanssen@sleepinbird.com

============================================================

OVER FRANKA JANSSEN (SLEEPIN? BIRD)

Geboortedatum: 7 februari 1967

Passies: schilderen, muziek, fotografie en toneel

Als freelance fotograaf onder andere verbonden aan het Nederlands Pop Instituut

Ik heb er veel plezier in om mijn passies voor muziek, schilderen, toneel en fotografie te combineren.

Mijn schilderijen, die ik altijd maak met muziek op de achtergrond, zijn zowel qua stijl als werkwijze geïnspireerd door Herman Brood.

De combinatie van muziek en fotografie heeft vrij natuurlijk geleid tot een grote interesse in wat je ?popfotografie? zou kunnen noemen. Maar andere uitdagingen ga ik nooit uit de weg.

In mijn werk ligt de nadruk op spontaniteit en het vastleggen van ?het moment? en ?het gevoel?. Meer precies het vastleggen van mijn ervaring op dat moment. Daar passen ook geen correcties achteraf bij. Niet bij de schilderijen en niet bij de foto?s.

Wat u ziet komt voort uit mijn eigen ervaring, niet uit formele opleiding. Ik laat zien wat ik mooi vind en probeer mijn werk voor zichzelf te laten spreken. Dat is uiterst subjectief. Uiteindelijk bent ú de beoordelaar. Uw mening stel ik dan ook altijd op prijs en ik nodig u van harte uit te reageren. Mocht ik niet persoonlijk aanwezig zijn neem dan gerust contact op via een van de volgende mogelijkheden: