Fotografe Patrica Steur vertelt over Herman Brood in Casa Luna op Radio 1

• Richard

Vanavond tussen 00.00 en 00.45 is de bekende fotografe Patricia Steur te gast bij het Radio 1 Programma Casa Luna. Patrica zal o.a. vertellen over de uitgebreide fotoreportage die ze heeft gemaakt met Herman Brood en de ervaringen die ze heeft opgedaan met Herman. Deze fantastische reportage is voor het eerst te zien is tijdens de grote Broodemanifestatie van zaterdag en zondag in conferentiecentrum Zonheuvel, Amersfoortseweg, Doorn. Alle geëxposeerde foto's zullen te koop zijn.

Patrica Steur is Nederlands beste fotografe en heeft dit jaar de Paul Huf Award gewonnen.

• Hupie

Ga zondag ff kijken.

• Sleepin' Bird

Ik ook!

• Perry

ik ben net geweest, was de moeite waard!

• marita

Kook

• Hupie

Ik heb er ff ‘n stuk of 10 gekocht….cha voor die matsprijzen kon ik ze niet laten hangen….., daarnaast ook nog wat “echte ” zeefdrukken gekocht, waren ook bijna voor nix……!! Heb daarna nog wat leuke kiekjes genomen van de door herman beschilderde auto’s….oooh nee….sorry….., dat lieg ik, dat doe ik de volgende keer, cha…, ze stonden met pech onderweg……!! kees(ani)meerman was samen en alleen met freddi cavalli super…echt waar, dit maakte alles weer goed.Wat ook leuk was dat ik wat mensen van 't prikgebeuren tegenkwam zoals daar zijn….Franka, Marie Louise en Marita…..mensen, zie jullie de 11de van de 7de!!!!

• Sleepin' Bird

Tja, de foto's van Patricia Steur lagen ergens onopvallend op een tafeltje. Er stond één hele mooie grote foto bij binnenkomst in de hal. Die moest 1950 euri kosten!!!!! De kleinere foto's (waar je je eerst rot naar moest zoeken), lagen voor het “weggeefprijsje” van 1400 euri!!!!!

Het boek van Patricia Steur (met welgeteld één foto van ons aller Herman) kon je kopen voor 65 euri!!!

Jullie snappen het al, ik heb direct samen met Hupie alle foto's opgekocht en ook alle boeken voor “je weet maar nooit”. Daarna hebben we de schilderijen en zeefdrukken verdeeld…………zucht…………

Wat een lokkertjes allemaal terwijl het gewoon een grote promodag voor Amadeus Art was!

De heren Cavalli en Meerman waren, zoals Hupie ook al schreef, lekker bezig. Klonk waanzinnig goed!

Die auto's hebben we gemist, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ook dat als “lokkertje” is gebruikt. Al met al zijn we dus gewoon GENAAID! en daar kan ik me nog wel lekkerder manieren bij voorstellen……..

Zie jullie de 11e in Amsterdam jongens!

Groetsels,

Franka

• Ruud

Inderdaad zwaar klote wat een afzetters!! Uitbuiting van het zwaarste soort. Weinig echt werk veel prints of wat dingetjes waar Herman wat gezichtjes voor had geschildert. Prijzen veel te hoog. Maar toch nog cd'tje van Meerman gekocht aardige vent!

• marita

Lokatie zag er al heftig uit, zo sjiek dan..

Ik geniet altijd wel van echte doeken, en zeker die van Tokkel, die is moooi, en de vette blues en jullie prikkers in de hal…ben blij dat we geweest zijn…

Idd. had ik wel meer fotoos verwacht ja! Dan nog maar es de films op groot doek bekeken… lekker middagje Herman hoor dat wel.

Ezra, waar ben jij dan?

Greetsss, Marita

Die fans … echt van 8 tot 80 he??

• ezra

hoi marita,

dit weekend opgetrokken met mn kinderen.

de 11e zie ik je wel halverwege hilton,zorgvlied,dante.

zet de spa maar vast koud.

groetjes,

ezra