Hoy,ik had gewild,maar heb geen auto opebaar vervoer is er niet,baale
Ik zie jullie op de 11e van de 7e
Grrt Lia
Lekker weertje, het bier smaakte goed voor 1 euri. Mooie middag met veel origineel werk van Herman in een tamelijk sjieke optrek, best gewaagd. Vooral op de bovenverdieping kwam je ogen tekort. Cees, Freddie & die zangeres waren top. Foto;s van Patricia Steur waren heel mooi, maar stonden een beetje weggedrukt in de hoek. Er lagen ook een aantal polaroid foto's van Herman, zelfs Cuby lag er tussen, heb er een paar gekocht. Jammer dat de auto's panne hadden, volgens Marcel zijn ze ergens bij Eindhoven gestrand. Een ander groepje oldtimers was er wel & ging effe swingen bij de band.
En met al die Brood-inbraken: torenhoge verzekeringspremies. Dit was een prachtig evenement waar je voor noppes en zonder verplichtingen naar binnen. Gratis topmuziek & de consumpties waren goedkoop & er was heel veel te zien waaronder een aantal bijzondere originelen waarvan sommige ik nog nooit had gezien. Ik heb ook ff rondgevraagd bij kenners en rondgekeken en op de prijzen valt weinig aan te merken. Wees blij dat er nog gekken als Amadeus Art rondlopen die dit soort grootschalige evenementen willen organiseren. En als er kritische mensen zijn die het goedkoper denken te kunnen doen: graag !! Denk dat het in praktijk behoorlijk tegenvalt allemaal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?